خانه » موبایل » اندروید » بازی » دانلود بازی Snowboard Party برای اندروید – اسکی اسنوبرد

دانلود بازی Snowboard Party برای اندروید – اسکی اسنوبرد

امتیاز شما به این پست !

Snowboard Party - دانلود بازی Snowboard Party برای اندروید - اسکی اسنوبرد

دانلود بازی Snowboard Party برای اندروید – اسکی اسنوبرد

نسخه 1.1.5 + نسخه مود شده

Snowboard Party – یکی از بهترین بازی های اسکی اسنوبرد برای اندروید بازی Snowboard Party است که بازی پرطرفدار و مهیج برای سیستم عامل اندروید است و کاربران بسیاری دارد. در این بازی منحصر به فرد باید از بالا کوه شروع به حرکت کنید و به مقصد برسید و طول مسیر به موانع ها متعددی برخورد خواهید کرد و باید آن هارا پشت سرهم کنار بگذارید و همچنین قادر به انجام حرکات نمایشی نیز خواهید بود که یکی از ویژگی های اصلی این بازی است. در این بازی شما قادر به انجام انوع حرکات نمایشی خواهید بود که زیبایی ها و هیجان این بازی چندین برابر می کند. یکی از از ویژگی های بارز این بازی امکان بازی آنلاین با دوستان است که می تواند بسیار مفرح باشد. برای دانلود بازی Snowboard Party و توضیحاتی در مورد بازی و ورزش اسنوبرد به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

کامل کردن بیش از 75 اهداف مرحله، کسب 15 دست آورد، کسب تجربه، ارتقاء ویژگی های اسنوبرد موردعلاقه برای بهبود کارایی و بدست آوردن امتیازات بیشتر از اهدافی است که باید در بازی Snowboard Party برای اندروید به آن رسید.

توضیحاتی در مورد ورزش اسنوبرد :

اسنوبرد به تخته‌ای گفته می شود که به عنوان یک اسکی پهن استفاده می شود. اسنوبردهای حرفه‌ای معمولاً به همراه وسایل جانبی شامل بوت‌های مخصوص و اتصال‌ها استفاده می‌شوند. اسنوبرد همچنین برای نامیدن ورزش و تفریح استفاده از این تخته‌ها برای سر خوردن بر روی برف نیز به کار می‌رود. این رشته ورزشی در چهار ماده مختلف در بازی‌های المپیک زمستانی دنبال می‌شود.

ویژگی های بازی Snowboard Party :

  • کیفیت بالا : این بازی سه بعدی مناسب با انواع سخت افزار ها است که می تواند تجربه را برای شما بسازد.
  • سبک آزاد : این بازی را می توان در سبک آزاد نیز بازی کرد که در این نوع می توانید از موانع طبیعی مانند ریل، جعبه ها، سنگ ها و اشیاء دیگر بازی خود را انجام دهید.
  • فضای زیاد : در این بازی همچنین می توانید از محدوده بسیار زیادی که وجود دارد بازی خود را ادامه دهید و از کوه های بلند و مسیر های طولانی به مقصد برسید.
  • نیم چرخش : در این بازی اگر از نیم چرخش یا همان HALFPIPE استفاده کنید می توانید امتیازات بیشتری کسب نمایید و بازی هم زیبا تر می شود.
  • بازی چندنفره ای و آنلاین : این ویژگی یکی از ویژگی های اصلی این بازی است که می توانید با دوستان خود به رقابت بپردازید و همچنین می توانید نتایج مسابقات را در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذارید.
  • انتخاب گسترده : در این بازی قادر خواهید بود تا 11 اسکی باز را انتخاب نمایید و آنهارا سفارشی کنید و همچنین می توانید از تخته های مختلفی که وجود دارد استفاده کنید و آنهارا هم می توانید سفارشی کنید.
  • آموزش بازی اسنوبرد : در این بازی می توانید انواع ترفند های بازی را یاد بگیرید و بازی از آن استفاده نمایید.
  • پشتیبانی از کنترلرها (دسته های بازی) : این بازی سازگار با انواع کنترلر های موجود می باشد.
  • و دیگر ویژگی ها که در بازی می توانید آنها را حس نمایید.

این بازی در دو نسخه مود شده و معمولی برای دانلود موجود است.

نحوه اجرای بازی :

۱- نخست یکی از فایل های نصبی را مطابق با پردازنده دستگاه خود دانلود و نصب نمایید.
۲- سپس یکی از فایل های دیتا مربوطه به پردازنده دستگتاه خود را دانلود نمایید و از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.ratrodstudio.snowparty در مسیر Android/obb کپی نمایید.
۳- بازی را اجرا نمایید و از آن لذت ببرید.

این بازی برروی سیستم عامل اندروید 3.0 و بالاتر قابل اجرا است.

اسکرین شات های بازی :

Snowboard Party 1 - دانلود بازی Snowboard Party برای اندروید - اسکی اسنوبرد

Snowboard Party 2 - دانلود بازی Snowboard Party برای اندروید - اسکی اسنوبرد

Snowboard Party 3 - دانلود بازی Snowboard Party برای اندروید - اسکی اسنوبرد

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.