خانه » کتاب » ادبیات » دانلود ترجمه فارسی کتاب کشتی شکستگان اثر ژول ورن

دانلود ترجمه فارسی کتاب کشتی شکستگان اثر ژول ورن

امتیاز شما به این پست !

kashtishekastegan - دانلود ترجمه فارسی کتاب کشتی شکستگان اثر ژول ورن

دانلود ترجمه فارسی کتاب کشتی شکستگان اثر ژول ورن

کتاب کشتی شکستگان که با نام اصلی فرانسوی (Le Chancellor) و نام انگلیسی (The Survivors of the Chancellor) نیز شناخته می شود اثری است ژول ورن نویسنده معروف فرانسوی که در سال 1875 نوشته شده است. ژول ورن در این کتاب روایت مسافران یک کشتی را به رشته تحریر در می‌آورد که اسیر طوفان می‌شوند. این داستان نیز مانند دیگر داستان‌های او دارای فضایی مهیج با صحنه‌سازی‌های دقیق و روایتی پر التهاب است که خواننده را در هر بخش با کنجکاوی به دنبال خود می‌کشد. این از خصوصیات منحصر به‌ فرد ژول ورن است که به جرئت می‌توان گفت در این شیوه بی‌همتاست.

در قسمتی از کتاب آمده است:

چارلستون – ۲۷ سپتامبر ۱۸۶۹ – سه ساعت از شب گذشته در مد کامل، ساحل را ترک کردیم. جریان جزر به سرعت ما را به پهنه ی دریا می برد. کاپیتان هاینلی بادبانهای بالا و پایین را گسترده است. نسیم شمال شانسلور را در خلیج پیش می راند. بزودی پایگاه سامتر را پشت سر گذاشتیم، توپخانه ساحلی سمت چپ ما بود. در ساعت چهار ازدهانه خلیج جریان تندی می گذشت راهی برای کشتی گشود. اما دریای عمیق هنوز دور بود.کشتی باید از بین گذرگاه های باریکی که امواج بین توده های ماسه حفر کرده بود پیش می رفت…

این کتاب در سال 1375 توسط انتشارات سپیده ترجمه و منتشر شده است. وبسایت ایرانی دیتا این کتاب را با لینک مستقیم و به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده است. امید است مورد پسند شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 6.4 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.