خانه » موبایل » اندروید » نرم افزار » دانلود برنامه Chrome Browser برای اندروید – مرورگر گوگل کروم

دانلود برنامه Chrome Browser برای اندروید – مرورگر گوگل کروم

امتیاز شما به این پست !

chrome android - دانلود برنامه Chrome Browser برای اندروید - مرورگر گوگل کروم

دانلود برنامه Chrome Browser برای اندروید – مرورگر گوگل کروم

نسخه 49.0.2623.91 و 49.0.2623.105

Chrome Browser – به جرعت می توان گفت که نرم افزار گوگل کروم یا همان Chrome Browser یکی از بهترین مرورگر های اینترنت است که بیشترین کاربر را به خود اختصاص داده است. برنامه Chrome Browser برای اندروید و سایر سیستم عامل ها منتشر گردیده است. گوگل کروم را می تواند سریع ترین مروزگر اینترنت در جهان دانست که از نظر سرعت از سایر مرورگر ها مثل موزیلا ، سفری، اینترنت اکسپلورر و سایر مرورگر ها پیشی گرفته و از محبوبیت خاصی برای کاربران خود برخوردار است. برای دانلود برنامه Chrome Browser برای اندروید و مشاهده توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
یکی از قابلیت های برجسته این برنامه پرطرفدار اندروید کاهش مصرف داده است که می تواند خیلی در طول عمر باتری موثر باشد و همچنین از قابلیت های این برنامه اندروید می توان به قابلیت جستجو با صدا و سازگاری کامل و هماهنگ با موتور جستجو گوگل اشاره کرد. این برنامه را می توان بعنوان مرورگر پیش فرض دستگاه اندروید انتخاب کرد.

در این پست نسخه های مختلفی از این برنامه برای دانلود قرار داده شد که این نسخه ها برای اندروید 4.1 و بالاتر، 5.1 بالاتر، دانلود برای پردانده های x86 و پردازنده های است. 

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.