خانه » فیلم » سینمایی » ایرانی » دانلود رایگان فیلم قتل آنلاین با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم قتل آنلاین با کیفیت بالا و لینک مستقیم

امتیاز شما به این پست !

Ghatle.Online - دانلود رایگان فیلم قتل آنلاین با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم قتل آنلاین با کیفیت بالا و لینک مستقیم

نام فیلم: قتل آنلاین

کارگردان: مسعود آب پرور

سال تولید: 1384

موضوع: جنایی / رازآلود / ترسناک

بازیگران: جمشید هاشم پور ، شهاب حسینی ، الناز شاکردوست ، حمید گودرزی ، غلامحسین لطفی ، یکتا ناصر ، شهره سلطانی ، میرمحمد تجدد ، علیرضا نجف زاده …

خلاصه داستان فیلم قتل آنلاین :

لیلا، دختر سرهنگ آگاهی (جمشید هاشم پور) است و ازدواج او با شهاب سر می گیرد. شب عروسی شهاب و لیلا، یکی از دوستان چت روم این گروه خشن کشته می شود. پدر لیلا، انگیزه کافی دارد تا پرونده را که یکی از مظنونان آن دامادش می باشد، پی گیری کند و به همین منظور، دخترش را از شوهرش برحذر می دارد و در تلاش برای کشف قاتل برمی آید؛ اما گزینه بعدی قتل، دختر خاله شهاب است و به همین ترتیب، قتل ها ادامه می یابد؛ بدون این که پلیس سرنخی از قضایا به دست آورد. قاتل که چند گامی از پلیس جلوتر است، به قتل دیگر اعضای گروه خشن دست می زند و هنگام تلاش برای کشتن شهاب و آزار همسرش، پلیس به هویت او دست پیدا می کند و …

………………………..

قتل آنلاین فیلمی به کارگردانی مسعود آب‌‌پرور و تهیه کنندگی کمال‌الدین طباطبایی و نویسندگی نادر وحید ساخته سال ۱۳۸۴ است. قتل آنلاین یک فیلم جنایی با درون مایه وحشت است. این فیلم فیلم در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش مسابقه سینمای ایران و مسابقه فیلم‌های اول و دوم شرکت داشته است.

کارگردان در آن کوشش بسیاری کرده تا در ساختار، از دیگر آثار ساخته شده در این ژانر، جلوتر باشد و به همین علت، با وسواس به بازنویسی فیلم نامه پرداخته است و دقت کافی در ساختن فیلم از خود نشان داده است که به حق، تماشاگر را تا آخرین لحظه فیلم، بر جای خود می نشاند تا شاهد درگیری پلیس با یک سلسله جنایت باشد. در واقع، از آن جا که تماشاگر ایرانی، ساخته های ضعیف بسیاری در ژانر پلیسی – جنایی دیده است، ساختن چنین سوژه ای، خود دغدغه بزرگی برای کارگردان بوده تا به دام تکرار و شکست اثرش منجر نشود؛ اما کارگردان در این فیلم، به خوبی با استفاده از تمهیداتی که لازمه چنین ژانری است – همچون فضای وحشت حاکم بر افراد که با باز شدن پنجره ای می هراسند و در ضمن سوژه ای نو، قتل با استفاده از اینترنت و ارائه داستان های فرعی، مثل فرار دزدی از خانه ای که شب گذشته در آن قتلی رخ داده است – توانسته قوت حضور قاتل را تا انتها، به خاطر تماشاگر، حفظ کند.

وبسایت ایرانی دیتا این فیلم را با کیفیت بالا و لینک مستقیم و به صورت رایگان برای دانلود شما آماده کرده است. امید است مورد پسند و رضایت شما قرار گرفته باشد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 998 مگابایت
  • فرمت: MP4
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.