خانه » دانشنامه » ورزشی » فوتبال » دانلود 10 گل برتر و زیبای یورو 2004

دانلود 10 گل برتر و زیبای یورو 2004

امتیاز شما به این پست !

euro 2004 - دانلود 10 گل برتر و زیبای یورو 2004

دانلود 10 گل برتر و زیبای یورو 2004

در این کلیپ 10 گل برتر و زیبای جام ملت های اروپا سال 2004 (یورو 2004) را ملاحظه خواهید کرد. یورو 2004 یکی از جام های منحصر به فرد و جالب اروپا بود که اتفاقات جالبی در این جام افتاد. در این جام بازیکنان بزرگی همچون زیدان حضور داشتند. همچنین این جام بازیکنان جوانی را به جهان فوتبال معرفی کرد که بعد ها جزء بازیکنان بزرگ جهان فوتبال شدند. از جمله این بازیکنان می توان به کریستیانو رونالدو، وین رونی، آرین روبن و … اشاره کرد.

جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۴ یا یورو ۲۰۰۴، دوازدهمین دوره‌ی مسابقات جام ملت‌های اروپا بین روزهای (۱۲ ژوئن – ۴ ژوئیه) سال ۲۰۰۴ و در ۸ شهر از کشور پرتغال برگزار شد. در این مسابقات ۱۶ تیم نیز حضور داشتند. پرتغال به‌عنوان تیم میزبان و ۱۵ تیم در بازی‌های مقدماتی انتخاب شده‌اند. تیم ملی فوتبال لتونی نخستین بار بود که به مرحله‌ی گروهی این مسابقات رسیده بود. یونان٬ قهرمان جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۴ به‌عنوان نمایندهٔ کنفدراسیون فوتبال اروپا (یوفا) در جام کنفدراسیون‌ها ۲۰۰۵ شرکت کرد.

مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۴ از سپتامبر ۲۰۰۲ تا نوامبر ۲۰۰۳ با حضور ۵۰ تیم که قرعه‌کشی آن در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۰۲ برگزار شد٬ در ده گروه پنج تیمی که بازی‌های آن مرحله به صورت رفت و برگشت بوده انجام شده است. تیم‌های اول هر گروه (۱۰ تیم) به صورت مستقیم وارد این مسابقات شده‌اند و تیم‌های دوم هر گروه به پلی‌آف رفته و به صورت رفت و برگشت به مصاف یک‌دیگر رفته و برندگان آن‌ها نیز وارد این مسابقات شدند.

۱۶تیمی که در مرحله نهایی این تورنمنت حضور داشتند٬ عبارتند از:

پرتغال
فرانسه
دانمارک
جمهوری چک
سوئد
آلمان
یونان
انگلستان
بلغارستان
ایتالیا
سوئیس
کرواسی
لتونی
هلند
اسپانیا
روسیه

 

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.