خانه » کتاب » علمی » دانلود ترجمه فارسی کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی

دانلود ترجمه فارسی کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی

امتیاز شما به این پست !

aeendostyabi - دانلود ترجمه فارسی کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی

دانلود ترجمه فارسی کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی

کتاب آیین دوست یابی با نام اصلی چگونه می توان دوست یافت و در مردم نفوذ کرد (How to Win Friends and Influence People) اثری از دیل کارنگی نویسنده آمریکایی است که برای اولین بار در سال 1936 منتشر شد و تاکنون میلیون ها نسخه از آن به زبان های مختلف در جهان به فروش رفته است. این اثر یکی از نخستین و بهترین کتاب‌های کمک به خود از نظر روانشناسی است. این کتاب توصیه‌هایی عملی برای ارتباط برقرار کردن با دیگران و راهکارهای بسیار ساده‌ای را که به کار بردن آنها تاثیر بسیار زیادی در بهبود روابط اجتماعی خواهد داشت را معرفی کرده است.

آئین دوست یابی و راههای نفوذ در دیگران ، به اعتبار نظرات محققان و صاحب نظران روانشناسی و علوم اجتماعی و حتی اعتراف مستقیم نویسنده، شاهكار “دیل كارنگی “به حساب می آید و كتابی است كه با گذشت سالها از نگارش آن ، بارها و بارها تجدید چاپ شده و همیشه نیز مشتاقان و مخاطبان بسیاری در سراسر جهان داشته است .

 کتاب حاضر از چهاربخش اصلی با عناوین «تکنیک‌های اساسی در برخورد با مردم»، «6 راه جلب محبت دیگران»، «چگونه تفکر دیگران را با خود موافق کنیم» و «چگونه یک رهبر باشید، بدون این‌که به دیگران توهین کرده باشید» تشکیل شده است.

کنار گذاشتن نکوهش، شکایت و محکوم کردن دیگران، قدردانی صادقانه و مخلصانه از دیگران و ایجاد علاقه و تمایل در طرف مقابل، راهکارها و تکنیک‌هایی است که در فصل اول کتاب برای برخورد مناسب با مردم پیشنهاد می‌شود.  در فصل دوم نویسنده 6 راه را برای جلب علاقه و محبت دیگران ارایه می‌دهد. ابراز علاقه خالصانه به دیگران، لبخند زدن، صحبت کردن براساس علایق طرف مقابل، شنونده خوب بودن و ایجاد حس مهم بودن در طرف مقابل راهکارهای جلب محبت دیگران است که در این فصل به‌صورت مجزا به آن‌ها پرداخته می‌شود.  بخش بعدی کتاب 12 قاعده برای موافق کردن تفکر دیگران با خود همچون پرهیز از مشاجره، احترام به عقاید دیگران، پذیرفتن اشتباه خود، تلاش صادقانه برای نگاه به مسایل از نقطه‌نظر فرد مقابل، جانبداری از ایده‌ها و خواسته‌های طرف مقابل و ترسیم ایده‌ها را پیشنهاد می‌کند.

با تحسین و قدردانی صادقانه کارتان را شروع کنید، به‌طور غیر مستقیم افراد را متوجه اشتباهشان کنیم، قبل از انتقاد از طرف مقابلتان، درباره اشتباهات خودتان صحبت کنید، به فرد مقابلتان نیک‌نامی و اعتبار آبرومندانه ببخشید تا برای تحقق آن تمام تلاشش را بکند و به جای این‌که مستقیما دستور بدهید، سوال کنید، مهم‌ترین قواعدی است که آخرین بخش کتاب برای این‌که یک رهبر واقعی باشید، ارائه می‌کند.

وبسایت ایرانی دیتا ترجمه فارسی خشایار خطیب از کتاب آیین دوست یابی را که در سال 1362 منتشر شده است برای دانلود شما آماده کرده است. امید است مورد پسند و رضایت شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 2.9 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.