خانه » فیلم » سینمایی » ایرانی » دانلود رایگان فیلم دزد عروسک ها 1368 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم دزد عروسک ها 1368 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

امتیاز شما به این پست !

Dozde Arosakha - دانلود رایگان فیلم دزد عروسک ها 1368 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم دزد عروسک ها 1368 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

نام فیلم: دزد عروسک ها

کارگردان: محمدرضا هنرمند

سال تولید: 1368

موضوع: کمدی / کودکان / عروسکی

بازیگران: اکبر عبدی ، آزیتا حاجیان ، مهراوه شریفی نیا ، رسول نجفیان ، ابراهیم آبادی ، فرهنگ مهرپرور ، آزیتا لاچینی ، مرتضی ضرابی ، منوچهر آذری ، شروین نجفیان …

خلاصه داستان فیلم دزد عروسک ها :

مادر لیلا و بهرام قرار است با گرفتن وام مسكن و خریداری یك خانه بچه هایش را از دردسرهای صاحب خانه شان، خورخور، نجات دهد. اما عجوزه – كه بیرون از شهر زندگی می كند و نمی خواهد آنها روی آرامش به خود ببینند – پسرش،‌ گنجو را وادار می‌سازد تا پول آنها را برباید. بچه ها تصمیم می‌گیرند با فروش عروسك‌های خود پول خانه را فراهم كنند،‌ اما گنجو پیش دستی می‌كند و عروسك‌ها را هم می‌رباید. لیلا و بهرام در تعقیب او به خانه عجوزه می رسند،‌ اما به دست گنجو گرفتار می شوند…

…………………….

دزد عروسک‌ها فیلمی به کارگردانی محمدرضا هنرمند و بازیگری اکبر عبدی، آزیتا حاجیان و مهراوه شریفی‌نیا ساخته سال ۱۳۶۸ است. کارگردانی بخش‌های انیمیشن آن را شهریار بحرانی برعهده داشت. همچنین مسعود کرامتی و زنده‌یاد علی سجادی حسینی دستیاران کارگردان و زنده‌یاد نعمت حقیقی مدیر فیلمبرداری و زنده‌یاد رسول احدی فیلمبردار “دزد عروسک‌ها” بودند. سیدضیا هاشمی مدیر تولید این فیلم بود که در مهاب فیلم (به تهیه‌کنندگی مشترک رسول ملاقلی پور، سید ضیاء هاشمی، محمدرضا هنرمند، بهروز افخمی و شهریار بحرانی) ساخته شد.

این فیلم در میان پروفروش ترین فیلم های سینمایی به خصوص فیلم های مرتبط با کودکان و نوجوانان بعد از انقلاب در تاریخ سینمای ایران قرار دارد.

وبسایت ایرانی دیتا این فیلم را با کیفیت عالی و لینک مستقیم و به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده است. امید است مورد پسند و رضایت شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 695 مگابایت
  • فرمت: MP4
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.