خانه » فیلم » سینمایی » ایرانی » دانلود رایگان فیلم شهر موشها 1364 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم شهر موشها 1364 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

امتیاز شما به این پست !

shahrmoshha - دانلود رایگان فیلم شهر موشها 1364 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم شهر موشها 1364 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

نام فیلم شهر موشها

کارگردان: محمدعلی طالبی و مرضیه برومند

سال تولید: 1364

موضوع: عروسکی / ماجرایی / کودکان

عروسک گردانان: ایرج طهماسب ، حمید جبلی ، فاطمه معتمد آریا ، مسعود کرامتی ، راضیه برومند ، کامبیز صمیمی مفخم ، مریم سعادت ، رضا ژیان

خلاصه داستان فیلم شهر موشها :

بچه موش ها سر كلاس درسند. قاصد خبر مي آورد كه گربه اي در حوالي شهر ديده شده و از موش ها مي خواهد به شهر بزرگ موش ها كوچ كنند. روز بعد، به دستور آقا معلم، همگي راه شهر بزرگ را در پيش مي گيرند. خطرات راه كوهستاني بچه موش ها را تهديد مي كند، تصميم مي گيرند همراه آقامعلم و آشپز باشي از راه جنگل به شهر بزرگ بروند…

……………………………

شهر موشها فیلم سینمایی عروسکی تولیدی سال ۱۳۶۴ به کارگردانی سینمایی محمدعلی طالبی و کارگردانی عروسکی مرضیه برومند است. این فیلم سینمایی برای ردهٔ سنی کودکان ساخته شده و عروسک‌های بازیگر آن قبلا در سریال تلویزیونی مدرسه موش‌ها ایفای نقش کرده بودند. برخلاف سریال تلویزیونی مدرسه موش‌ها، بخش بسیاری از این فیلم در فضای باز فیلمبرداری شده است.

برنامه تلویزیونی مدرسه موشها که در اوائل دهه ۱۳۶۰ صرفاً قرار بود بچه‌ها را به مدرسه رفتن تشویق کند به چنان محبوبیتی رسید که این فیلم سینمایی از روی آن ساخته شد. فیلم سینمایی شهر موشها که از روی مجموعه تلویزیونی مدرسه موشها به کارگردانی محمدعلی طالبی و مرضیه برومند ساخته شد، به فروش بسیار خوبی در گیشه‌ها رسید و رفته‌رفته به بخشی از نوستالژی بچه‌های دهه ۶۰ تبدیل شد. فیلم با بودجه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ساخته شد که در سال ۱۳۶۴ بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

وبسایت ایرانی دیتا این فیلم را با کیفیت بالا و لینک مستقیم و به صورت رایگان برای دانلود شما آماده کرده است. امید است مورد پسند شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 700 مگابایت
  • فرمت: MP4
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.