خانه » کتاب » ادبیات » دانلود کتاب مصور جوجه اردک زشت اثر هانس کریستین آندرسن

دانلود کتاب مصور جوجه اردک زشت اثر هانس کریستین آندرسن

امتیاز شما به این پست !

jojeordakezesht - دانلود کتاب مصور جوجه اردک زشت اثر هانس کریستین آندرسن

دانلود کتاب مصور جوجه اردک زشت اثر هانس کریستین آندرسن

جوجه اردک زشت (The Ugly Duckling) یکی از داستان‌های شاه پریانی و کودکانه شاعر و نویسندهٔ به نام دانمارکی، هانس کریستین اندرسن در سال 1843 میلادی است. این کتاب بارها به فارسی ترجمه شده است و از روی آن نمایش ها و فیلم های مختلفی مخصوصا برای کودکان ساخته شده است. یکی از ترجمه های این کتاب که در این بخش تقدیم شما خواهد شد توسط وجیده برجسته باف انجام شده است. 

خلاصه داستان کتاب جوجه اردک زشت :

تخمی متفاوت توسط یک اردک نگهداری می شود. بعد از مدتی که بقیه تخم ها به جوجه تبدیل شدند این تخم هنوز باقی مانده است و تعجب همه را برانگیخته است. سرانجام جوجه اردکی با پرهای خاکستری و متفاوت با بقیه سر از تخم بیرون می‌آورد و به واسطهٔ زشتی اش مورد ریشخند و تمسخر هر روزهٔ دیگر حیوانات مزرعه قرار می‌گیرد، او این توهین و تمسخرهای بقیه را مدتها تحمل می کند تا اینکه با رسیدن بهار و شروع سن بلوغ به قوی سپید زیبایی تبدیل می‌شود و شگفتی و شرمساری دیگر حیوانات را برمی‌انگیزد…

جوجه اردک زشت که کاملاً برخاسته از ذهن اندرسن بوده و وابستگی‌ای به هیچ داستان عامیانه قدیمی ندارد، نخستین بار در ۱۱ نوامبر ۱۸۴۳ به همراه سه داستان دیگر از اندرسن در کپنهاگ دانمارک انتشار یافت و تحسین منتقدان را برانگیخت. همچنین اقتباس‌هایی در قالب اپرا، موزیکال، و فیلم‌های پویانمایی از این داستان صورت گرفته است.

وبسایت ایرانی دیتا این کتاب را که به صورت مصور همراه با تصاویر رنگی و توضیحات اضافی و شرح داستان می باشد با لینک مستقیم و به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده است. امید است مورد پسند شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 1.89 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    دیدگاه ها 1 دیدگاه
    1. blank
      ثمین
      در تاریخ 2017/08/07 :

      خیر ببینید ان شاالله.بلاخره یه کتاب خوشگل قدیمی تونستم دانلود کنم!!!

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.