خانه » دانشنامه » مذهبی » صوتی » دانلود دعای ابوحمزه ثمالی با صدای حاج مهدی سماواتی

دانلود دعای ابوحمزه ثمالی با صدای حاج مهدی سماواتی

امتیاز شما به این پست !

d abohamze - دانلود دعای ابوحمزه ثمالی با صدای حاج مهدی سماواتی

دانلود دعای ابوحمزه ثمالی با صدای حاج مهدی سماواتی

ابوحمزه ثابت بن دینارثمالی مشهور به ابو حمزه ثمالی، یکی از اصحاب و یاران نزدیک و خاص امام سجاد علیه السلام امام چهارم شیعیان بود. دعای ابوحمزه ثمالی یکی از دعاهای پرفیض شیعیان است. در کتاب مصباح اثر شیخ طوسى از ابوحمزه ثمالی نقل شده است که حضرت امام زین العابدین علیه السّلام در ماه رمضان بیشتر شب را به نماز مى ایستاد و چون سحر مى رسید این دعا را میخواند. این دعا را مداحان زیادی با صوت دلنشین قرائت کردند. یکی از مداحان معروفی که این دعا را با صوتی دلنشین قرائت کرد، حاج مهدی سماواتی بود .

متن دعای ابوحمزه با این دعا شروع می شود :

إِلَهِی لا تُؤَدِّبْنِی بِعُقُوبَتِکَ وَ لا تَمْکُرْ بِی فِی حِیلَتِکَ مِنْ أَیْنَ لِیَ الْخَیْرُ یَا رَبِّ وَ لا یُوجَدُ إِلّا مِنْ عِنْدِکَ وَ مِنْ أَیْنَ لِیَ النَّجَاهُ وَ لا تُسْتَطَاعُ إِلّا بِکَ لا الَّذِی أَحْسَنَ اسْتَغْنَى عَنْ عَوْنِکَ وَ رَحْمَتِکَ وَ لا الَّذِی أَسَاءَ وَ اجْتَرَأَ عَلَیْکَ وَ لَمْ یُرْضِکَ خَرَجَ عَنْ قُدْرَتِکَ یَا رَبِّ یَا رَبِّ یَا رَبِّ

ترجمه فارسی

خدایا مرا به کیفرت ادب منما، و با نقشه ات با من نیرنگ مکن، پروردگارا از کجا برایم خیرى هست، درحالی که جز نزد تو یافت نمى شود، و از کجا برایم نجاتى است، درحالیکه جز به تو فراهم نمیگردد، نه آن که نیکى کرد از کمک و رحمتت بی نیاز شد، و نه آن که بدى کرد و بر تو گستاخى روا داشت، و تو را خشنود نساخت از عرصه قدرتت بیرون رفت. پروردگارا، پروردگارا، پروردگارا.

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم فایل صوتی mp3 از دعای ابوحمزه ثمالی از حاج مهدی سماواتی با کیفیت بالا همراه با پخش آنلاین اختصاص یافت .

دانلود مداحی ادعیه و زیارات با صدای حاج مهدی سماواتی

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.