خانه » دانشنامه » آموزشی » رشته حسابداری » شرکتهای تأمین سرمایه در قالب پاورپوینت

شرکتهای تأمین سرمایه در قالب پاورپوینت

امتیاز شما به این پست !

Financing - شرکتهای تأمین سرمایه در قالب پاورپوینت

شرکتهای تأمین سرمایه در قالب پاورپوینت

یکی از مباحث درس تصمیم گیری در مسائل مالی در رشته حسابداری دوره کارشناس ارشد و مدیریت مالی، شرکتهای تأمین سرمایه (Financing companies)است. ارائه یک تعریف عمومی برای شرکت های تامین سرمایه، به واسطه تنوعی که در خدمات آن وجود دارد، مشکل می نماید. اما این واژه به طور کلی برای توصیف شرکت هایی به کار می رود که فعالیت اصلی آنها، تامین سرمایه است و به عبارتی اعتبارات میان مدت و بلند مدت را برای متقاضیان فراهم می کنند. فلسفه وجودی شرکت های تامین سرمایه، تسهیل انتقال وجوه از تامین  کنندگان سرمایه به سمت متقاضیان سرمایه، با حداقل هزینه و حداکثر کارایی می باشد.

نهادهای مالی در بازارهای اوراق بهادار، نقش های مختلفی را بر عهده دارند. فعالیت هایی نظیر تامین سرمایه و پذیره نویسی، عرضه اولیه، مدیریت پرتفوی، انجام سفارش های خرید و فروش مشتریان، مشاوره، ادغام و تملک، تغییر در ساختارهای سازمانی و بسیاری موارد دیگر بر عهده واسطه های مالی است.

این پست آموزشی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم یک فایل powerpoint در مورد شرکتهای تأمین سرمایه، تعریف این شرکت ها و خدمات آن در بازار سرمایه و انواع مختلف اوراق بهادار اختصاص یافت .

دانلود پروژه های آماده اکسل و اکسس، مقالات ترجمه شده و افته خاص رشته حسابداری

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 169 کیلوبایت
  • فرمت: ZIP & PPTX
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.