خانه » دانشنامه » ورزشی » فوتبال » دانلود خلاصه بازی جذاب استقلال نهران و آرارات تهران در سال 1370 با کیفیت بالا

دانلود خلاصه بازی جذاب استقلال نهران و آرارات تهران در سال 1370 با کیفیت بالا

امتیاز شما به این پست !

ararat esteghlal - دانلود خلاصه بازی جذاب استقلال نهران و آرارات تهران در سال 1370 با کیفیت بالا

دانلود خلاصه بازی جذاب استقلال نهران و آرارات تهران در سال 1370 با کیفیت بالا

در این پست خلاصه بازی جذاب و دیدنی استقلال تهران و آرارات تهران در هفته اول جام باشگاه های تهران در سال 1370 با کیفیت بالا ملاحظه خواهید کرد. این دیدار که در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار شد، در نهایت با یک گل به نفع استقلال تمام شد. آرارات تیمی متشکل از ارامنه ایران در آن سال ها حضوری فعال در عرصه مسابقات کشور داشت و بازیکنانی مثل ادوموند اختر، ادموند بزیک را به تیم ملی ایران معرفی کرده است. در این دیدار جذاب رضا نعلچگر کاپیتانی استقلال را بر عهده دارد و منصور پور حیدری روی نیمکت استقلال به عنوان سرمربی حضور دارد. در ادامه مختصری از تاریخچه باشگاه آرارت تهران سخن به میان میاید.

باشگاه  آرارت (راه‌اندازی ۴ ژوئیه ۱۹۴۴ میلادی برابر با ۱۳۲۳ خورشیدی) یک باشگاه ورزشی ویژه ارمنیان در شهر تهران است. باشگاه فرهنگی ورزشی آرارات از بدو تأسیس، توجه ویژه‌ای به ورزش‌های پایه از جمله دو و میدانی و همچنین شنا داشته است و در سال ۱۹۵۰ میلادی، تنها چند سال پس از تأسیس، دارای تیم‌های ورزشی وزنه برداری، کوه نوردی، پینگ پنگ، اسکی، کشتی، بدنسازی، فوتبال، بسکتبال و والیبال بوده است.

از ورزشکاران قدیمی آرارات، می‌توان به آقای لئون کورکچیان اشاره نمود که در مسابقات کشوری وزنه برداری، در وزن خود مقام قهرمانی را کسب نمود و علاوه بر آن رکورد جدیدی نیز در رده خود به ثبت رساند. مرحوم آقای هاکوپ کورکچیان نیز، در همان مسابقات، توانست در وزن خود مقام اول را کسب کند.

در همان سال‌های ابتدای تأسیس، تیم‌های ورزشی آرارات در چندین مسابقه جهانی در رشته‌های گوناگون شرکت نمودند که این روند تا کنون نیز ادامه دارد. از دیگر ورزشکاران مطرح آرارات در سالهای ابتدای تأسیس، مرحوم آقای هنریک تمرز بود که موفق شد در مسابقات المپیک ملبورن در سال ۱۹۵۶ مقام پنجم جهانی را در رشته وزنه برداری از آن خود کند. تیم فوتبال آرارات از سال ۱۳۴۱ خورشیدی وارد مسابقات باشگاهی تهران شد. تیم فوتبال این باشگاه پس از پرسپولیس و استقلال، پرهوادارترین تیم فوتبال پایتخت بود. تیم فوتبال آرارات تهران پس از مدتها دوری از مسابقات فعالیت خود را از تاریخ ۱۸ مهر ۱۳۹۳ خورشیدی با برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم استقلال به طور رسمی آغاز کرد.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.