خانه » کتاب » ادبیات » دانلود ترجمه فارسی کتاب آلیس در سرزمین عجایب نوشته لوئیس کارول

دانلود ترجمه فارسی کتاب آلیس در سرزمین عجایب نوشته لوئیس کارول

امتیاز شما به این پست !

alisinwonderworld - دانلود ترجمه فارسی کتاب آلیس در سرزمین عجایب نوشته لوئیس کارول

دانلود ترجمه فارسی کتاب آلیس در سرزمین عجایب نوشته لوئیس کارول

کتاب آلیس در سرزمین عجایب با نام دیگر ماجراهای آلیس در سرزمین عجایب (Alice’s Adventures in Wonderland) نام اثری است که لوئیس کارول در سال ۱۸۶۵ میلادی منتشر کرد. این کتاب که برای کودکان نوشته شده‌ است داستان خیالی سفر دختری به نام آلیس را تعریف می‌کند که به دنبال خرگوش سفیدی به سوراخی در زمین می‌رود و در آنجا با ماجراهای عجیبی روبه رو می‌شود.

قسمتی از کتاب آلیس در سرزمین عجایب:

یک روز گرم تابستان، آلیس و بچه گربه ی ملوسش، دینا  روی شاخه ی درختی نشسته بودند. زیر درخت، خواهر آلیس در حال خواندن کتاب تاریخ با صدای بلند بود. اما آلیس  به او گوش  نمی کرد  و در دنیای رویاهای خود غوطه ور بود. دنیایی که در آن خرگوش ها لباس می پوشند و در خانه های کوچک زندگی می کردند. آلیس دینا را برداشت و از درخت پایین آمد، درست همان موقع، یک خرگوش سفید  را در حال فرار دید که یک ساعت بزرگ را محکم با پنجه هایش گرفته بود. خرگوش سفید همان طور که می دوید زیر لب می گفت: دیرم شده! دیرم  شده! آلیس بهت زده گفت:چقدر دقیق! یک خرگوش برای چه ممکن است دیرش شده باشد!؟ » و فریاد زد خواهش  می کنم صبر کن من هم بیایم. اما خرگوش نایستاد و همچنان با صدای بلند گفت که: دیرم شده! دیرم شده! و در سوراخ بزرگی پای درخت ناپدید شد…

این کتاب توسط افراد متعددی به فارسی ترجمه شده است. وبسایت ایرانی دیتا ترجمه عباس کرمی فر را از کتاب آلیس در سرزمین عجایب برای دانلود شما آماده کرده است. امید است مورد پسند و رضایت شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 1.5 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.