خانه » کتاب » ادبیات » دانلود ترجمه فارسی کتاب جزیره گنج نوشته رابرت لویی استیونسون

دانلود ترجمه فارسی کتاب جزیره گنج نوشته رابرت لویی استیونسون

امتیاز شما به این پست !

jazireganj - دانلود ترجمه فارسی کتاب جزیره گنج نوشته رابرت لویی استیونسون

دانلود ترجمه فارسی کتاب جزیره گنج نوشته رابرت لویی استیونسون

کتاب جزیره گنج (Treasure Island) نام رمانی ماجراجویانه است که توسط رابرت لویی استیونسون نویسنده اسکاتلندی نوشته شده است. این رمان در سال ۱۸۸۳ میلادی به صورت کتاب به چاپ رسید و موضوع آن دربارهٔ دزدان دریایی و گنجی مدفون در یک جزیره است. جزیره گنج را غالباً در زمره آثار ادبی بزرگ جهان به حساب می‌آورند و منتقدان آن را به خاطر توصیف استادانه نویسنده از شخصیت‌ها و رویدادها و فضای داستان، ستوده‌اند. این کتاب بارها به روی صحنه تئاتر و پرده سینماها رفته و بارها از روی آن فیلم های سینمایی، سریال و انیمیشن های زیبایی ساخته شده است و به همین دلیل از محبوبیت خاصی برخوردار است.

خلاصه داستان کتاب جزیره گنج :

جیم هاوکینز، شخصیت اصلی داستان همراه با پدرش مهمانخانه ی بن وو را اداره می کند. یکروز پیرمردی دریانورد و مرموز برای اقامت به مهمانخانه ی آنها می آید. او صندوقچه ی بزرگی را با خود به همه جا می برد و به هیچ کس اجازه نمی داد که به آن دست بزند. جیم می فهمد که دزدان دریایی دنبال این پیرمرد مرموز هستند و برای همین به شهر حمله کردند. پیرمرد که مردی مست و سرخوش بوده است از مستی زیاد می میرد. جیم هاوکینز از سرکنجکاوی در صندوقچه را باز می کند و نقشه گنجی عظیم که از دزدان دریایی باقی مانده را پیدا می کند. آنگاه برای یافتن آن با همراهی چند نفر مشغول خرید کشتی و آماده کردن خدمه می شود که در میان آنها یک آشپز به نام جان سیلور که قبلا دزد دریایی بوده نیز وجود دارد …

کتاب حاضر ترجمه فردی به نام شایسته از کتاب جزیره گنج می باشد که در 49 صفحه همراه با تصاویر رنگی به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای دانلود شما آماده شده است. امید است مورد پسند شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 11.70 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    دیدگاه ها 2 دیدگاه
    1. blank
      مهدی
      در تاریخ 2021/09/19 :

      خیلی عالیه

    2. blank
      ملسا
      در تاریخ 2021/01/25 :

      عالییییییی مرسییی
      😐🌈🤣

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.