خانه » کتاب » داستان » دانلود کتاب مجموعه داستانهای ملانصرالدین درقالب PDF

دانلود کتاب مجموعه داستانهای ملانصرالدین درقالب PDF

امتیاز شما به این پست !

mollanasrodin - دانلود کتاب مجموعه داستانهای ملانصرالدین درقالب PDF

دانلود کتاب مجموعه داستانهای ملانصرالدین درقالب PDF

ملانصرالدین شخصیتی نمادین برای لطیفه و قصه های شیرین و خنده دار و طنزآمیز است. داستانهای ملانصرالدین در چند کشور دنیا طرفدار زیادی دارد که بیشتر از همه در فرهنگ کشورهای ایران و افغانستان محبوبیت دارد. او همچنین در کشورهایی مثل ترکیه، کشورهای عربی و کردی، کشورهای حوزه کوههای قفقاز، هند، بوسنی، پاکستان، بلغارستان و یونان نیز معروف است. با خواندن این کتاب می توانید اوقات فراغت خود را با خواندن قصه های شیرین از ملانصرالدین پر کرده و لذّت ببرید. از ویژگی های بارز این کتاب داستان این است که برای تمامی گروه های سنی، از کودکان گرفته تا بزرگسالان قابل استفاده است .

البته به اعتقاد بعضی از کارشناسان، وجود شخصی به این نام و نشان واقعیت داشته که در دوران تیمورلنگ یا حاجی بکتاش زندگی می کرد .

این پست از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم کتاب قدیمی مجموعه داستان و قصه های شیرین و قدیمی ملانصرالدین در قالب پی دی اف همراه با تصاویر و عکس های مرتبط با نقاشی های بسیار زیبا اختصاص یافت .

این فایل pdf سرگرم کننده شامل داستان های زیادی است مثل شرط بندی ملا، کدو و گردو، نانوایی و ملّا، لباس ملا، الاغ، ملا و فلفل، دزد و ملا، الاغ لجباز، دیگ و ملا، اجتهاد ملّا، گدا و ملا، همکاری الاغ و … . امیدواریم از خواندن این کتاب لذت ببرید .

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 3.53 مگابایت
  • فرمت: ZIP & PDF
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.