خانه » موزیک » فارسی » تک آهنگ » پاپ » دانلود آهنگ واسه آبروی مردمت بجنگ از چاوشی و فرزین با متن

دانلود آهنگ واسه آبروی مردمت بجنگ از چاوشی و فرزین با متن

امتیاز شما به این پست !

chavoshi farzin - دانلود آهنگ واسه آبروی مردمت بجنگ از چاوشی و فرزین با متن

دانلود آهنگ واسه آبروی مردمت بجنگ از چاوشی و فرزین با متن

یکی از برنامه های پرطرفدار که مدتی بعد از المپیک 2016 لندن از شبکه سوم سیما پخش شد برنامه پشت صحنه با مجریگری احسان علی خانی بود که در آن از مدال آوران تجلیل و درد دل شد. موسیقی و تیتراژ پایانی این برنامه با صدای مشترک محسن چاوشی و فرزاد فرزین بسیار زیبا و در همین ارتباط بود. ترانه سرا سرود و آهنگ پاپ واسه آبروی مردمت بجنگ روزبه بمانی، آهنگ و تنظیم از محسن چاوشی و میکس و میسترینگ به عهده آرش پاکزاد بود.

این پست از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم ترانه و تک آهنگ پاپ واسه آبروی مردمت بجنگ (تیتراژ انتهایی برنامه پشت صحنه) با صدای محسن چاووشی و فرزاد فرزین در قالب فایل صوتی mp3 با کیفیت بالا (320) به همراه متن شعر و پخش آنلاین اختصاص یافت .

متن شعر آهنگ زور و بازو پهلوون نمیشه ساخت سروده روزبه بمانی

حاضرم به خاطر غرور تو به نبرد همه دنیا برم / من زمین خوردم تمام عمرمو تا همین یه پله رو بالا برم / من زمین خوردم تو بالاتر بری تا همه دنیا تورو صدا کنن /  اگه بالا رفتم از این پله ها واسه این بوده تورو نگاه کنم / از یه سینه ستبر و خالیو / زور بازو پهلوون نمیشه ساخت / از خودت کم کن به عشق مردمت / رو ترازو پهلوون نمیشه ساخت / میون این پهلوونا هیچکسی با یه برد احساس خوشبختی نکرد / واسه آبروی مردمت بجنگ / این مدالا تختی و تختی نکرد… گاهی اون کسی زمینت میزنه که خودت فک میکنی تو مشتته / وقتی اون گنده ترا رو میبیری شک نکن که قلب مردم پشتته / از یه سینه ستبر و خالیو / زور بازو پهلوون نمیشه ساخت / از خودت کم کن به عشق مردمت / رو ترازو پهلوون نمیشه ساخت / از یه سینه ستبر و خالیو زور بازو پهلوون نمیشه ساخت / از خودت کم کن به عشق مردمت / رو ترازو پهلوون نمیشه ساخت

دانلود گلچین آهنگ های محسن چاوشی با متن شعر

دانلود گلچین آهنگ های قدیمی و سنتی به زبان فارسی

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.