خانه » دانشنامه » مذهبی » صوتی » دانلود فایل صوتی مناجات شعبانیه با صدای میثم مطیعی

دانلود فایل صوتی مناجات شعبانیه با صدای میثم مطیعی

امتیاز شما به این پست !

Meysam Motiee Doa - دانلود فایل صوتی مناجات شعبانیه با صدای میثم مطیعی

دانلود فایل صوتی مناجات شعبانیه با صدای میثم مطیعی

ماه مبارک شعبان یکی از ماه های پرفضیلت قمری است. این ماه طبق گاهشماری هشتمین ماه محرم یعنی بعد از ماه رجب و قبل از ماه مبارک رمضان است. روزه گرفتن در این ماه پاداش فراوانی از طرف خداوند دارد. یکی از اعمال این ماه عزیز، خواندن مناجات شعبانیه است. متن این مناجات را ابن خالویه نقل کرده که حضرت امیر المؤمنین علی و فزندان او و امامان علیهم السلام در ماه شعبان می خواندند. مداحان مشهور زیادی این دعا و مناجات را با صدایی دلنشین خوانده اند مثل، حاج قاسم موسوی قهار، میثم مطیعی، حاج مهدی سماواتی و … .

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم مداحی مناجات شعبانیه با صدای میثم مطیعی در قالب فایل صوتی MP3 با کیفیت بالا همراه با پخش آنلاین اختصاص یافت. به این امید که مورد توجه شما علاقمندان قرار گیرد.

متن آغازین زیارت و مناجات شعبانیه با ترجمه فارسی

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اسْمَعْ دُعَائِی إِذَا دَعَوْتُکَ وَ اسْمَعْ نِدَائِی إِذَا نَادَیْتُکَ وَ أَقْبِلْ عَلَیَّ إِذَا نَاجَیْتُکَ فَقَدْ هَرَبْتُ إِلَیْکَ وَ وَقَفْتُ بَیْنَ یَدَیْکَ مُسْتَکِینا لَکَ مُتَضَرِّعا إِلَیْکَ رَاجِیا لِمَا لَدَیْکَ ثَوَابِی وَ تَعْلَمُ مَا فِی نَفْسِی وَ تَخْبُرُ حَاجَتِی وَ تَعْرِفُ ضَمِیرِی وَ لا یَخْفَى عَلَیْکَ أَمْرُ مُنْقَلَبِی وَ مَثْوَایَ وَ مَا أُرِیدُ أَنْ أُبْدِئَ بِهِ مِنْ مَنْطِقِی وَ أَتَفَوَّهَ بِهِ مِنْ طَلِبَتِی وَ أَرْجُوهُ لِعَاقِبَتِی وَ قَدْ جَرَتْ مَقَادِیرُکَ عَلَیَّ یَا سَیِّدِی فِیمَا یَکُونُ مِنِّی إِلَى آخِرِ عُمْرِی مِنْ سَرِیرَتِی وَ عَلانِیَتِی وَ بِیَدِکَ لا بِیَدِ غَیْرِکَ زِیَادَتِی وَ نَقْصِی وَ نَفْعِی وَ ضَرِّی إِلَهِی إِنْ حَرَمْتَنِی فَمَنْ ذَا الَّذِی یَرْزُقُنِی وَ إِنْ خَذَلْتَنِی فَمَنْ ذَا الَّذِی یَنْصُرُنِی.

ترجمه فارسی و روان

خدایا!بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست،و شنواى دعایم باش آنگاه که مى‏خوانمت،و صدایم را بشنو گاهى که صدایت میکنم، و به من توجّه کن هنگامى‏که با تو مناجات مى‏نمایم،همانا به سوى تو گریختم،و در حال درماندگى و زارى در برابرت ایستادم، پاداشى را که نزد توست امیدوارم،آنچه را که در درون دارم مى‏دانى،بر حاجتم خبر دارى،نهانم را مى‏شناسى،کار بازگشت به آخرت و خانه ابدى‏ام بر تو پوشیده نیست،و آنچه که مى‏خخواهم به زبان‏ آرم،و خواهش خویش را بازگو کنم و هم آنچه را که براى عاقبتم امید دارم،بر تو پنهان نیست،همانا آنچه تقدیر نموده‏اى بر من‏ اى آقاى من در آنچه که تا پایان عمر بر من فرود مى‏آید از نهان و آشکارم جارى شده است،و تنها به دست توست نه به دست‏ غیر تو فزونى و کاستى‏ام و سود و زیانم،خدایا!اگر محرومم کنى پس کیست آن‏که به من روزى دهد؟و اگر خوارم‏سازى پس‏ کیست آن‏که به من یارى رساند،

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.