خانه » کتاب » عمومی » دانلود کتاب دکتر شریعتی جستجوگری در مسیر شدن اثر شهید بهشتی

دانلود کتاب دکتر شریعتی جستجوگری در مسیر شدن اثر شهید بهشتی

امتیاز شما به این پست !

d shariati jostejogari  - دانلود کتاب دکتر شریعتی جستجوگری در مسیر شدن اثر شهید بهشتی

دانلود کتاب دکتر شریعتی جستجوگری در مسیر شدن اثر شهید بهشتی

یکی از آثار ارزشمند آیت الله سید محمدحسینی بهشتی کتاب دکتر شریعتی جستجوگری در مسیر شدن است. این کتاب با هدف ارائه و نمایش تصویری درست و منصفانه همراه با دید علمی از دکتر علی شریعتی منتشر شد. این کتاب شامل چهار بخش که هر بخش شامل مناظرات، بیانات و گفتگوهای دکتر شریعتی در مورد دکتر شریعتی است که به دیدگاه های موافق و مخالف درباره این متفکر بزرگ می پردازد .

نخستین‌ بخش‌ این کتاب‌ به‌ سخنرانی و گفتار آیت‌الله‌ شهید دکتر بهشتی در دانشکده صنعت نفت آبادان در تاریخ ۲۹/۳/۵۹ اختصاص دارد. او در این سخنرانی خاستگاه اجتماعی و ویژگی های شخصیتی دکتر شریعتی را توضیح میدهد. بخش دوم این کتاب به دو سخنرانی از دکتر بهشتی در پاسخ به برخی انتقادات علیه دکتر شریعتی اختصاص دارد. بخش سوم مربوط به مصاحبه‌ در تاریخ 29 خرداد سال 1360 تحت عنوان شریعتی‌ همواره‌ رو به‌ اصالت‌ اسلامی‌ پیش‌ می‌رفت می باشد. بخش چهارم شامل مصاحبه ایشان به عنوان  با مجله‌ راه‌ زینب، به‌ تاریخ۲۲/۲/۱۳۶۰ و با عنوان‌ دکتر شریعتی‌ از استعدادها و قریحه‌های‌ برجسته‌ زمان‌ ماست در تاریخ 22 اردیبهشت سال 1360 صورت‌ گرفته‌ است‌ .

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم کتاب دکتر شهید بهشتی در مورد دکتر علی شریعتی در قالب pdf اختصاص یافت .

 

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.