خانه » کتاب » تاریخی » دانلود ترجمه فارسی کتاب سفرهای مارکوپولو

دانلود ترجمه فارسی کتاب سفرهای مارکوپولو

امتیاز شما به این پست !

safaarhayemarkopolo - دانلود ترجمه فارسی کتاب سفرهای مارکوپولو

دانلود ترجمه فارسی کتاب سفرهای مارکوپولو

کتاب سفرهای مارکوپولو یکی از بخش های سری کتاب های طلایی می باشد که سال ها پیش توسط انتشارات امیرکبیر منتشر شده است. ترجمه این کتاب بر عهده محمدرضا جعفری بوده است. مارکو پولو یک تاجر و جهانگرد ونیزی در قرن سیزدهم میلادی بود که سفرهایش را در کتابی به نام سفرهای مارکوپولو ثبت کرده‌ است، امروزه این کتاب با نام‌های کتاب شگفتی‌های جهان یا توصیفی بر جهان شناخته می‌شود. این کتاب در شناساندن آسیای مرکزی و چین به اروپاییان نقش کلیدی داشت.

سفرهای مارکوپولو  یا میلیون نام کتابی‌ست که توسط روستیکلو دا پیزا براساس داستان سفرهایمارکو پولو در قرن سیزدهم میلادی، نوشته شده بود.این کتاب حاوی اطلاعاتی دربارهٔ دربار، کاخ‌ها، لشکریان و شکوه امپراتور مغول قوبلای‌خان است و علاوه بر این دارای دانستنی‌هایی از مردم و رسوم آن‌ها، معابد، باغ‌های خیره‌کننده، صحراها و کویرهای آسیا از خاور دور تا خاورمیانه است.

مارکو سفر خویش را در معیت پدر و عموی خود، نیکولو و مافئو در سفر دوم آنان به شرق، در حدود سال ۱۲۷۰ میلادی (۶۶۹ قمری) آغاز کرد. سفر مارکو در سرزمین‌هایی مانند فلسطین، ایران، ترکستان و سرانجام چین ادامه یافت و بازگشت وی نیز در سال ۱۲۹۲ میلادی (۶۹۲ قمری) از طریقسوماترا، جاوه، سیلان، سواحل هندوستان، ایران و بالاخره سواحل دریای سیاه، قسطنطنیه صورت گرفت و سرانجام به ونیز رسید.

وبسایت ایرانی دیتا این کتاب را به صورت فایل PDF در 38 صفحه به صورت تصویری با لینک مستقیم برای دانلود شما آماده کرده است. امید است مورد پسند و رضایت شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 15.25 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.