خانه » دانشنامه » مذهبی » صوتی » دانلود تلاوت دلنشین سوره های تحریم و حاقه از استاد مصطفی اسماعیل

دانلود تلاوت دلنشین سوره های تحریم و حاقه از استاد مصطفی اسماعیل

امتیاز شما به این پست !

m smail587 - دانلود تلاوت دلنشین سوره های تحریم و حاقه از استاد مصطفی اسماعیل

دانلود تلاوت دلنشین سوره های تحریم و حاقه از استاد مصطفی اسماعیل

استاد مصطفی اسماعیل مشهور به اکبرالقرا یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین قاریان دنیا است که تلاوت های مجلسی، قرائت و ترتیل قرآن کریم با صدای دلنواز او طرفدار و مقلدان زیادی در سراسر دنیا دارد. او در تاریخ 17 ژوئن 1905 در کشور مصر به دنیا آمد و در تاریخ 26 دسامبر سال 1978 درگذشت. یکی از شاگردان او محمدعثمان نقشبندی بود. تلاوت های او بارها در شبکه های رادیویی و تلویزیونی سراسر دنیا از جمله جمهوری اسلامی ایران پخش میشود. یکی از قرائتهای مجلسی و معروف ایشان تلاوت سوره های تحریم (آیات اول تا آخر) و سوره الحاقه (آیات 1 تا 12) است که قبل اذان در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به وفور پخش می شود.

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم تلاوت سوره های تحریم و حاقه با صدای استاد مرحوم مصطفی اسماعیل در قالب فایل صوتی mp3 با کیفیت بالا همراه با پخش آنلاین اختصاص یافت .

مشخصات سوره تحریم در قرآن مجید

سوره مبارکه التحریم سوره ای است مدنی، با 12 آیه، جزء 28 قرآن کریم است. این سوره مبارکه در صفحات 560 و 561 قرآن مجید قرار دارد.در قرآن مجید سوره تحریم بعد از سوره مبارکه طلاق و قبل از سوره ملک نوشته شده است .

سوره مبارکه الحاقه سوره ای است مکی، دارای 12 آیه شریفه، جزء 29 قرآن کریم است. این سوره مبارکه از صفحه 566 شروع و به صفحه 568 ختم می شود. در قرآن مجید سوره حاقّه بعد از سوره مبارکه قلم و قبل از سوره معارج نوشته شده است.

دانلود گلچین بهترین تلاوتهای استاد مصطفی اسماعیل

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.