خانه » کتاب » ادبیات » دانلود ترجمه فارسی کتاب سفر به مرکز زمین اثر مشهور ژول ورن

دانلود ترجمه فارسی کتاب سفر به مرکز زمین اثر مشهور ژول ورن

امتیاز شما به این پست !

safarbemarkazzamin - دانلود ترجمه فارسی کتاب سفر به مرکز زمین اثر مشهور ژول ورن

دانلود ترجمه فارسی کتاب سفر به مرکز زمین اثر مشهور ژول ورن

 

کتاب سفر به مرکز زمین (مسافرت به مرکز زمین Voyage au centre de la Terre) رمانی علمی–تخیلی از ژول ورن است که در سال 1864 در پاریس چاپ و منتشر شد. این کتاب یکی از مشهورترین آثار ژول ورن می باشد. داستان این رمان در مورد یک پروفسور آلمانی به نام اوتو لیدانبراک است که معتقد است که برخی دالان‌های گدازه به سمت مرکز زمین می‌روند. او به همراه برادرزاده‌اش اکسل و هانس که راهنمای آنهاست از آتشفشانی در ایسلند پایین می‌روند و با ماجراهای متعددی مانند حیوانات ماقبل تاریخ و خطرهای طبیعی مواجه می‌شوند تا اینکه در نهایت در جنوب ایتالیا در استرومبولی دوباره به سطح زمین باز می‌گردند.

خلاصه داستان کتاب سفر به مرکز زمین:

روزی پرفسور لیدن براک با عجله وارد منزلش می شود و مشغول مطالعه کتابی قدیمی که به صورت اتفاقی پیداش کرده است می شود. وقتی که کتاب رو ورق می زند متوجه کاغذی می شود که در بین صفحات کتاب پنهان شده و روی این آن جمله ای رمز گونه نوشته شده بود. پرفسور بر خودش و برادر زادش آکسل خواب و خوراک را حرام می کند تا رمز جمله رو کشف کند. تا اینکه به صورت خیلی اتفاقی آکسل رمز را کشف می کند و آنها متوجه می شوند که در گذشته ای بسیار دور دانشمندی ایسلندی توانسته است از دهانه ی آتشفشانی در کشورش وارد زمین شود و خود رو به مرکز زمین برساند. پرفسور لیدن براک وسایل و تجهیزات لازم برای سفر را آماده می کند و همراه برادر زادش به ایسلند سفر می نماید و به سمت دهانه آتشفشان روانه می شود. در این سفر مردی ایسلندی به نام هانس نیز به عنوان راهنما آنها را همراهی می کند تا انکه پس از مشقت های فراوان دهانه را پیدا می کنند…

وبسایت ایرانی دیتا این کتاب را با نام مسافرت به مرکز زمین با ترجمه کریم کیوان از انتشارات دنیای کتاب برای دانلود شما قرار داده است. امید است مورد پسند و رضایت شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 3.08 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    دیدگاه ها 1 دیدگاه
    1. blank
      سپهر
      در تاریخ 2019/01/28 :

      سلام
      بی نهایت سپاسگزارم از قرار دادن کامل این کتاب فوق العاده با ترجمه بی نظیر

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.