خانه » کتاب » ادبیات » دانلود ترجمه فارسی کتاب داشتن و نداشتن ارنست همینگوی

دانلود ترجمه فارسی کتاب داشتن و نداشتن ارنست همینگوی

امتیاز شما به این پست !

dashtanvanadashtan - دانلود ترجمه فارسی کتاب داشتن و نداشتن ارنست همینگوی

دانلود ترجمه فارسی کتاب داشتن و نداشتن ارنست همینگوی

 

کتاب داشتن و نداشتن (To have and Have Not) اثری است از ارنست همینگوی نویسنده مشهور آمریکایی که در سال 1937 میلادی چاپ و منتشر شده است. چند وقت بعد، ویلیام فاکنر فیلم‌نامه‌ای را بر اساس داستانِ همینگوی نوشت که هاوارد هاوکس آن را ساخت. این فیلم اولین اقتباس سی‌نمایی از داشتن و نداشتن بود که همفری بوگارت هم در آن بازی می‌کرد. آقای هاوکس می‌گوید همینگوی، این رمان را بدترین کتابش می‌داند. با کلمات دقیق نویسنده اگر بخواهیم بگوییم: «یه مشت آشغال به‌دردنخور.» بااین‌حال، درباره‌ی داشتن و نداشتن قضاوت دیگری هم وجود دارد و برای همین است که این کتاب یکی از کتابهایی است که باید قبل از مرگ خواند. این کتاب برای اولین‌ بار توسط پرویز داریوش به فارسی ترجمه و اوایل دهه‌ی چهل شمسی منتشر شد. 

قسمتی از متن کتاب داشتن و نداشتن:

نمی دانم خیال می کند چقدر گیرش می آید، نمی دانم از کجا به این کوبایی ها بند شده، پسره یک وقت خیلی کارها می توانست بکند. وکیل خوبی هم هست. اما وقتی دیدم خودش موضوع رفتنش را گفت یخ کردم. دهن خودش لوش داد. مضحک است که آدم یک وقت دهانش را نمی تواند نگاه دارد. وقتی دیدم از دهانش پرید ترسیدم …

وبسایت ایرانی دیتا این کتاب را به صورت فایل pdf در 207 صفحه با لینک مستقیم برای دانلود شما قرار داده است. امید است مورد پسند و رضایت شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 2.16 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.