خانه » دانشنامه » مذهبی » صوتی » دانلود ترتیل کل قرآن کریم با صدای استاد عبدالباسط

دانلود ترتیل کل قرآن کریم با صدای استاد عبدالباسط

امتیاز شما به این پست !

Abdolbaset2158 - دانلود ترتیل کل قرآن کریم با صدای استاد عبدالباسط

دانلود ترتیل کل قرآن کریم با صدای استاد عبدالباسط

خواندن قرآن کریم بصورت ترتیل از طرف بزرگان دین سفارش شده است. منظور از آن، خواندن قرآن بصورت واضح، صحیح و تا حد امکان با آواز خوش است. قاریان بزرگی از دنیای اسلام کل قرآن کریم را با ترتیل خوانده اند. یکی از برترین آنها استاد محمدعبدالصمد عبدالباسط است. ایشان متولد کشور مصر در سال 1927 میلادی هستند. سال درگذشت ایشان نیز، سال 1988 در خود مصر است. ترتیل کل قرآن کریم با صدای استاد عبدالباسط به همراه تلاوت های مجلسی، قرائت و تجوید قرآن مجید توسط ایشان در جهان اسلام و حتی برای غیر مسلمانان بازتاب عالی داشته است. ترتیل و تلاوتهای این قاری برجسته در شبکه های صدا و سیما،هنگام موت اشخاص، مراسمات مختلف و در بسیاری از جاها مرسوم است.

قاریان جوان در صورت داشتن توانایی، سعی می کنند از ترتیل کل قرآن مجید از صوت او پیروی کنند. البته پیروی و تقلید تلاوت و قرائت تمامی قرآن (30 جزء یا 604 صفحه یا 114 سوره) و همچنین ترتیل از سبک استاد عبدالباسط کاری دشوار است.

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم مجموعه ترتیل کل قرآم مجید شامل 114 سوره و سی جز با صوت استاد عبدالباسط محمدعبدالصمد در قالب فایل فشرده rar شامل فایل های صوتی mp3 با کیفیت بالا و بصورت یکجا اختصاص یافت. البته فایل های صوتی mp3 هر کدام تفکیک سوره های مختلف است. شما می توانید از این فهرست ترتیل ها، ترتیل سوره موردنظر خود را گلچین کرده و انتخاب کنید .

دانلود گلچینی از بهترین تلاوت های مجلسی استاد عبدالباسط

لینک دانلود ترتیل قرآن مجید بصورت کامل با حجم 429 مگابایت در قسمت پایین وجود دارد .

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 429 مگابایت
  • فرمت: RAR & MP3
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.