خانه » دانشنامه » مذهبی » تصویری » دانلود کلیپ سخنرانی رهبر در جمعه تاریخی (جسم ناقصی دارم …)

دانلود کلیپ سخنرانی رهبر در جمعه تاریخی (جسم ناقصی دارم …)

امتیاز شما به این پست !

sokhanrani rahbar - دانلود کلیپ سخنرانی رهبر در جمعه تاریخی (جسم ناقصی دارم ...)

دانلود کلیپ سخنرانی رهبر در جمعه تاریخی (جسم ناقصی دارم …)

بعد از انتخابات سال 1388 و مسائل پس از آن مثل فتنه 88 رهبر معضم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای در دانشگاه تهران در خطبه نماز جمعه، سخنرانی تاریخی و مهم را ایراد فرمودند. این سخنرانی در ادامه با درد دل مختصر رهبر با امام زمان (ع) نیز همراه بود. در این سخنرانی مهم رهبر بعد از هدایت مردم و کاندیداهای انتخاباتی، از حضرت مهدی علیه السلام کمک خواستند.

در خطبه دوم این سخنرانی که بخشی از فیلم آن بصورت زنده در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، امام خامنه ای 3 مطلب مهم را ایراد فرمودند : مطلب اول خطاب به مردم عزیز ایران، مطلب دوم در مورد نخبگان سیاسی، نامزدهای انتخابات و فعالان سیاسی و انتخاباتی و مطلب سوم در مورد سران استکبار و سردمداران رسانه های آنان. در ادامه نیز مطالبی در مورد مناظره ها، اتهامات و اهانتها، تأکید بر پاسداری از رأی مردم، خطاب به سیاسیون، در مورد تظاهرات خیابانی و خطاب به دشمنان فرمودند. آنچه باعث شد این خطبه نماز جمعه تبدیل به درد دل شود این قسمت از سخنرانی بود :

خطاب به مولایمان و صاحبمان حضرت بقیة الله، ای سید ما ای مولای ما، ما آنچه باید بکنیم انجام می دهیم، آنچه باید گفت هم گفتیم و خواهیم گفت، من جان ناقابلی دارم، جسم ناقصی دارم، اندک آبرویی هم دارم که این را هم خود شما به من دادید، همه اینها را من کف دست گرفتم در راه این انقلاب و در راه اسلام فدا خواهم کرد اینها هم نثار شما باشد. سیّد ما مولای ما، دعا کن برای ما، صاحب ما تویی، صاحب این کشور تویی، صاحب این انقلاب تویی، پشتیبان ما شما هستید، ما این راه را ادامه خواهیم داد با قدرت هم ادامه خواهیم داد و را در این راه با دعای خود با حمایت خود با توجه خود پشتیبانی بفرما .

در ادامه سوره نصر را خواندن و سخنرانی خود را به اتمام رسانیدند. بعد از سخنرانی یک آهنگ انقلابی نیز ضمیمه این کلیپ شده است.

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم کلیپ قسمتی کوتاه از سخنرانی تاریخی مقام معظم رهبری در خطبه نماز جمعه تهران بعد از فتنه 88 و درد دل با امام عصر (جسم ناقابلی دارم و …) در قالب فایل تصویری mp4 همراه با متن سخنرانی و پخش آنلاین و درد دل اختصاص یافت .

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.