خانه » دانشنامه » مذهبی » تصویری » دانلود تلاوت سوره های طارق و حمد با صدای ابوالفضل طبسی

دانلود تلاوت سوره های طارق و حمد با صدای ابوالفضل طبسی

امتیاز شما به این پست !

tabasi5984 - دانلود تلاوت سوره های طارق و حمد با صدای ابوالفضل طبسی

دانلود تلاوت سوره های طارق و حمد با صدای ابوالفضل طبسی

ابوالفضل طبسی قاری نوجوان و آینده دار ایرانی یکی از قاریان نوظهور است که ترتیل، قرائت و تلاوت هایی فوق العاده مجلسی را به سبک استاد عبدالباسط اجرا می کند. او زاده دی 1376 در شهرستان سبزوار است. او در برنامه تلویزیونی اسرا از شبکه قرآن سیما نیز دعوت شد. تلاوت های مجلسی او از شبکه تلویزیونی کودک (پویا) و در شبکه های دیگر قبل از اذان پخش می شود. تلاوت سوره های طارق و حمد یکی از قرائتهای مجلسی ابوالفضل طبسی است که دقیقاً به تقلید و پیروی از روش استاد محمدعبدالصمد عبدالباسط انجام شد .

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم قرائت مجلسی از سوره مبارکه طارق(والسماء والطارق) و حمد(سوره فاتحه الکتاب) از ابوالفضل طبسی در قالب فایل تصویری mp4 با کیفیت بالا همراه با پخش آنلاین اختصاص یافت .

مشخصات سوره مبارکه طارق در قرآن مجید

سوره مبارکه طارق سوره ای است مکی، دارای 17 آیه، جزء سی قرآن کریم است. این سوره مبارکه در صفحه 591 قرار دارد. در قرآن مجید سوره طارق بعد از سوره مبارکه بروج و قبل از سوره اعلی نوشته شده است .

سوره مبارکه حمد اولین سوره در قرآن مجید، جزء ۱، صفحه ۱، با تعداد آیات شریفه ۷ و قبل از سوره مبارکه بقره در قرآن مبین ثبت شده است.

دانلود گلچینی از بهترین تلاوتهای استاد عبدالباسط

 

 

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.