خانه » دانشنامه » مذهبی » مقاله » دعا برای رفع پشیمانی و بیماری همراه با ترجمه فارسی

دعا برای رفع پشیمانی و بیماری همراه با ترجمه فارسی

امتیاز شما به این پست !

la hol  - دعا برای رفع پشیمانی و بیماری همراه با ترجمه فارسی

دعا برای رفع پشیمانی و بیماری همراه با ترجمه فارسی

خیلی وقت ها انسانها بر اثر یک کار اشتباهی که انجام می دهند پشیمان شده و از نظر روحی حالت افسردگی به آنها دست می دهد. البته منظور ما از اشتباه، گناه نیست، بلکه اشتباهاتی که به زندگی دنیوی مربوط می شود. در چنین حالتی بهترین راه برای ازبین رفتن این پشیمانی و برگشتن به مسیر عادی زندگی این است که این اشتباه را به عنوان بخشی از زندگی دانسته و نوعی حکمت تلقی کنیم و مهمتر از همه به خداوند توکل کنیم. در این مورد دعا برای رفع پشیمانی و بیماری وجود دارد. این دعا را مرحوم کفعمی از حضرت محمد (ص) نقل کرد. شیخ طوسی و افراد بزرگ دیگر نیز در تعقیبات نماز این دعا (ذکر یا حول و لا قوه الّا بالله) را ذکر می کردند .

طبق نقل مرحوم شیخ تقی الدین ابراهیم کفعمی، پیامبر اکرم (ص) فرمودند دعای از ین رفتن و حل بیماری ها و پشیمانی (کلاً از بین رفتن تعارضارت روحی و افسردگی) این دعا را از صبح تا شب ده مرتبه خوانده شود .

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به ارائه متن دعای رفع پشیمانی و بیماریها هرماه با ترجمه فارسی و روان اختصاص یافت .

لا حَوْلَ وَلا قُوَّةَ اِلاّ بِاللَّهِ تَوَكَّلْتُ عَلَى الْحَىِّ الَّذى لا يَمُوتُ وَالْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذى لَمْ يَتَّخِذْ وَلَداً وَلَمْ يَكُنْ لَهُ شَريكٌ فِى الْمُلْكِ وَلَمْ يَكُنْ لَهُ وَلِىُّ مِنَ الذُّلِّ وَكَبِّرْهُ تَكْبيراً
جنبش و نيرويى نيست مگر به خدا، توكّل كردم بر زنده اى كه هرگز نمى ميرد، و ستايش خداى را كه فرزندى نگرفت، و براى او در فرمانروايى شريكى نمى باشد، و براى او از روى خوارى سرپرستى نيست، و او را بزرگ شمار بزرگ شمردنى شايسته.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.