خانه » دانشنامه » ورزشی » فوتبال » دانلود گل های گرت بیل ستاره رئال مادرید در فصل 2015-2016

دانلود گل های گرت بیل ستاره رئال مادرید در فصل 2015-2016

امتیاز شما به این پست !

Gareth Bale 2015 2016 Skills Goals Assists - دانلود گل های گرت بیل ستاره رئال مادرید در فصل 2015-2016

دانلود گل های گرت بیل ستاره رئال مادرید در فصل 2015-2016

در این کلیپ گل های گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید را که در فصل 2015-2016 به ثمر رسانده بود، مشاهده خواهید کرد. بیل یکی از خرید های گرانقیمت رئال مادرید بود که خرید او اتقاداتی را متوجه پرز مدیر عامل رئال مادرید کرد اما زوج او، رونادو و بنزما مثلث آتشین رئال را تشکیل داده است که نتیجه آن قهرمان رئال در لالیگا بود. گرت بیل(به انگلیسی: Gareth Bale) (زادهٔ ۱۶ ژوئیه ۱۹۸۹ در ولز) که در حال حاضر به عنوان هافبک و وینگر در لالیگا و باشگاه رئال مادرید و تیم ملی ولز بازی می‌کند. بزرگان فوتبال او را به عنوان یک فوتبالیست با سرعت فوق‌العاده، با توانایی بالای عبور از حریف، شوت زنی دقیق با پای چپ و ویژگی‌های فیزیکی استثنایی توصیف کرده‌اند. بیل برادرزاده کریس پایک فوتبالیست سابق شهر کاردیف است. بیل از طرف مجله ورلدساکر با سرعت ۳۶٫۹ کیلومتر برساعت بالاتر از هم تیمی خود کریس رونالدو با سرعت ۳۳٫۶ به عنوان سریعترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان معرفی شد. در ادامه مختصری از زندیگنامه این ستاره ولزی را مشاهده خواهید کرد.

بیل فوتبال حرفه‌ای را از ساوت‌همپتون و با بازی در خط دفاعی آغاز کرد که تبهر خاصی در اجرای ضربات آزاد داشت. با آغاز تغییر باشگاه و حضور در تاتنهام هات اسپرز در سال ۲۰۰۷، با تغییر مدیریتی و تاکتیکی او بیشتر تبدیل به یک بازیکن تهاجمی شد. با آغاز فصل ۲۰۱۰، بیل نقش محوری در تاتنهام، چه در داخل کشور و چه در لیگ قهرمانان ایفا کرد. نقطه اوج بیل بازی تاتنهام در مقابل اینتر میلان در لیگ قهرمانان اروپا بود در آن بازی تاتنهام ۴–۳ شکست خورد اما آنچه از این دیدار بیش از همه در یادها ماند، هت تریک فوق‌العاده بیل بود. او با تکنیک و سرعت فوق‌العاده‌اش خط دفاعی قهرمان اروپا را بارها به هم ریخت و چیزی نمانده بود که شکست سنگین تیمش را به یک تساوی خاطره انگیز تبدیل کند. توانایی او برای عبور از خط دفاعی اینتر حیرت انگیز بود و مایکون که از بهترین مدافعان جهان بود را محو کرد و در بازی بعدی تانتهام و اینتر میلان باز هم بیل گل زد و پاس گل داد تا تاتنهام این بار ۱–۳ پیروز شود، بیل دفاع اینترمیلان را از هم پاشید و نقطه شهرتش بازی‌های او مقابل اینتر بود. گرت بیل در بازی با نوریچ در حالی که بازی مساوی بود دردقیفهٔ ۹۳ باعث قهرمانی در سوپر کاپ انگلیس شد و لقب او جنگنده نام گرفت. گرت بیل با مبلغ ۹۱ میلیون یورویی در سال ۲۰۱۳ به رئال مادرید پیوست.

در فصل اول حضور در پایتخت اسپانیا گرت بیل به خاطر مبلغ بالای انتقالش زیر ذره بین بود و انتقاداتی از او می شد. حتی صحبت هایی از اختلاف میان او و کریستیانو رونالدو به گوش می رسید که رونالدو در قبال آن سکوت نکرد و ضمن تکذیب اختلافات از گرت بیل حمایت کرد. در نهایت در آخر فصل 14-2013 گرت بیل به همراه رئال مادرید به فینال لیسبون لیگ قهرمانان اروپا رسید و توانست در آن بازی دروازه اتلتیکو مادرید را باز کند و کمک زیادی به رئال مادرید در کسب دهمین قهرمانی اش در اروپا کرد. گرت بیل پس از حدود دو سال در ترکیب رئال مادرید جا افتاده بود. اما در این فصل مصدومیت هایی گریبان گیر او شد. او در ماه سپتامبر در جریان بازی مقابل شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه ساق پا دچار آسیب دیدگی شد. به صورت جدی دوبازه از هفته یازدهم لالیگا در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفت. بیل در حال به دست آوردن شرایط آرمان خود در مادرید بود که در ژانویه دوباره مصدومیت سراغش آمد. در مجموع او 14 بازی فصل را به خاطر مصدومیت از دست داد. در آخر فصل بیل به همراه تیم رئال مادرید افتخار بزرگی کسب کرد و برای دومین بار به همراه این تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

گرت بیل سال ۲۰۱۱ جایزه بهترین بازیکن سال انگلیس را به دست آورده بود و در سال ۲۰۱۳ نیز بازیکن سال فوتبال انگلیس شد و در ادامه نیز بیل عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ جزیزه را به دست آورد. او با حضور فوق العادش در تاتنهام به عنوان یکی از نمادهای فیفا ۲۰۱۴ لقب گرفت. وی در همان سال یکی از غایبان بزرگ جام جهانی بود.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.