خانه » دانشنامه » مذهبی » صوتی » دانلود تلاوت سوره آل عمران از محمود شحات انور در فینال مسابقات قرآنی ایران

دانلود تلاوت سوره آل عمران از محمود شحات انور در فینال مسابقات قرآنی ایران

امتیاز شما به این پست !

mahmod shahat98 - دانلود تلاوت سوره آل عمران از محمود شحات انور در فینال مسابقات قرآنی ایران

دانلود تلاوت سوره آل عمران از محمود شحات انور در فینال مسابقات قرآنی ایران

در حال حاضر قاریان نوجوان و جوان دنیای اسلام سبک استاد محمود شحات انور از کشور مصر را در تلاوتهای مجلسی، قرائت و ترتیل قرآن کریم انتخاب می کنند. این قاری خوش صدا، فرزند استا مرحوم شحات محمدانور است. او به خوبی راه پدر را در قرائت قرآن کریم ادامه داد. در 12 سالگی حافظ کل قران مجید شد و در 19 سالگی بصورت رسمی و حرفه ای به یک قاری تمام عیار و تقریباً صاحب سبک تبدیل شد (هر چند سبک او تا حدی ادامه روش پدرش است) و در سراسر مصر و سایر کشورهای اسلامی از جمله ایران و حتی کشورهای غیر اسلامی نیز برای شرکت در مسابقات بین المللی قرآنی و همچنین تلاوت و ترتیل در سایر محافل و مراسمات مختلف سفر کرد. تلاوت سوره آل عمران از محمود شحات انور که برای شما انتخاب شد، قرائت مجلسی او در پنجشنبه تاریخ 31 اردیبهشت سال 1394 در کشو جمهوری اسلامی ایران است که با حسن دانش قاری خوب کشورمان رقابت کرد. در مراسم اختتامیه این مسابقات نیز تلاوتهایی را انجام داد .

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم تلاوت مجلسی از سوره های مبارکه آل عمران، شمس و حمد با صدای استاد شیخ محمود شحات محمد انور در قالب فایل صوتی mp3 با کیفیت بالا همراه با پخش آنلاین اختصاص یافت .

مشخصات سوره مبارکه آل عمران در قرآن کریم

سوره آل عمران، سوره ای است مدنی، دارای 200 آیه شریفه، جزء 3 و 4 قرآن کریم است. این سوره مبارکه از صفحه 50 شروع و به صفحه 76 ختم می شود. در قرآن مجید سوره آل عمران بعد از سوره مبارکه بقره و قبل از سوره نساء نوشته شده است.

دانلود گلچین تلاوت های استاد محمود شحات انور

دانلود گلچینی از بهترین تلاوت های استاد عبدالباسط

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.