خانه » دانشنامه » ورزشی » فوتبال » دانلود کلیپی جالب از گل ها و مهارت های فرانک رایکارد

دانلود کلیپی جالب از گل ها و مهارت های فرانک رایکارد

امتیاز شما به این پست !

TOP 10 GOALS Frank Rijkaard - دانلود کلیپی جالب از گل ها و مهارت های فرانک رایکارد

دانلود کلیپی جالب از گل ها و مهارت های فرانک رایکارد

در این کلیپ جالب گل ها و مهارت های فرانک رایکارد ستاره نامدار باشگاه آث میلان ایتالیا و تیم ملی هلند در دهه 80 و 90 را مشاهده خواهید کرد. رایکارد، مارکو فان باستن و رود گولیت در تیم ملی هلند و باشگاه آث میلان ترکیبی خطرناک و دست نیافتنی تشکیل داده بودندو تواسنتد به افتخارت بزرگی دست یافتند. 

فرانک ادموندو ریکارد متولد ۳۰ سپتامبر ۱۹۶۲است. ریکارد در دوران حرفه‌ای خود به عنوان بازیکن برای تیم‌های باشگاهی آژاکس، رئال ساراگوسا و آث میلان به میدان رفته است. او همچنین در ۷۳ بازی با پیراهن تیم ملی فوتبال هلند به میدان رفته و ۱۰ گل ملی نیز به ثمر رسانده است. ریکارد در دوران مربی‌گری‌اش، هدایت تیم ملی فوتبال هلند و تیم‌های اسپارتا روتردام و بارسلونا را بر عهده داشته است. بارسلونا در زمان مربی‌گری او، صاحب دو عنوان قهرمانی لا لیگا و یک عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شد. او در حال حاضر هدایت هیچ تیمی را بر عهده ندارد. ریکارد فرزند مادری هلندی و پدری سورینامی است.

رایکارد که اصلیتی سورینامی دارد، یکی از بازیکنانی بود که که با تیم ملی هلند در سال 1988 در آلمان قهرمان اروپا شد. آنها پس از پیروزی 2 بر 1 در دیدار نیمه نهایی مقابل آلمان، در بازی فینال نیز با دو گل بر شوروی غلبه کردند و توانستند برای اولین و تاکنون تنها دفعه، قهرمانی اروپا را به دست آورند.

وی در ادامه مسیر فعالیت، در جام‌های جهانی 1990 و 1994 و نیز جام ملت‌های 1992 اروپا در سوئد هم شرکت کرد. به مانند سال 1990، در سال‌های 1992 و 1994 هم هلند به قهرمان بعدی مسابقات باخته و از دور رقابت‌ها حذف شد. در سال 1992 در سوئد، بازی نیمه نهایی در مقابل دانمارک، و سال 1994 در آمریکا، بازی یک چهارم نهایی در مقابل برزیل پایان راه تیم هلند بود.

در جام جهانی 1990 در شهر میلان ایتالیا، تیم هلند در برابر تیم ملی فوتبال آلمان قرار گرفت. زمانی که بازی هنوز بدون گل مساوی بود، ریکارد در یک درگیری با رودی فولر آلمانی به صورت وی آب‌دهان انداخت. اوستو، داور آرژانتینی آن بازی تشخیص داد که فولر هم در این درگیری مقصر بوده و به هر دو بازیکن کارت قرمز نشان داده و آنها را از زمین اخراج کرد. وقتی هم که هر دو در تونل به سمت رختکن می‌رفتند، دوربین‌های تلویزیونی صحنه‌ای را ثبت کردند که وی دوباره به سمت فولر آب‌دهان پرتاب کرد.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.