خانه » کتاب » ادبیات » دانلود ترجمه فارسی کتاب چمنزارهای بهشت نوشته جان اشتاین بک

دانلود ترجمه فارسی کتاب چمنزارهای بهشت نوشته جان اشتاین بک

امتیاز شما به این پست !

chamanzarhaye behesht - دانلود ترجمه فارسی کتاب چمنزارهای بهشت نوشته جان اشتاین بک

دانلود ترجمه فارسی کتاب چمنزارهای بهشت نوشته جان اشتاین بک

کتاب چمنزارهای بهشت (The Pastures of Heaven) نام مجموعه‌ داستان پیوسته‌ای از جان اشتاین بک (استاین بک) است که در سال 1932 برای اولین بار چاپ و منتشر شده است. این کتاب در برگیرنده دوازده داستان کوتاه به هم پیوسته در رابطه با یک دره به نام چمنزارهای بهشت در مونتری کالیفرنیا است. این کتاب در ایران توسط پرویز داریوش به فارسی ترجمه شده و توسط سازمان انتشارات کتاب های جیبی به فارسی در سال 1346 چاپ و منتشر شده است. داستان در رابطه با خانواده هایی با اصالت سرخپوست است که به این مکان کوچانده شده اند و با هم جامعه جدیدی را ساخته اند.

قسمتی از چمنزارهای بهشت:

آرزو داشت که آن کارت پستال را که عکس خانه ورمونتی روی آن بود ببیند، اما اگر از ایشان می خواست می فهمیدند که حرفشان را شنیده است. هرچه بیشتر فکر آن را می کرد بیشتر دچار هوس می شد که خانه قشنگی را ببیند که مانند خانه خودش باشد. این بوته گل سفید واقعا شگفت انگیز بود. شنلی روی جلو خانه افکنده و پرده ای پر از ستاره های سفید جلو پنجره های بسته آویخته بود. پات در حیرت بود که چرا تا آن وقت متوجه آن همه زیبایی نشده بود…

وبسایت ایرانی دیتا این کتاب را به صورت فایل pdf در 266 صفحه با لینک مستقیم و به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده است. امید است مورد پسند و رضایت شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 2.3 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.