خانه » کتاب » ادبیات » دانلود رایگان کتاب رمان خوشه های خشم از جان اشتاین بک

دانلود رایگان کتاب رمان خوشه های خشم از جان اشتاین بک

امتیاز شما به این پست !

khoshehayekhashm - دانلود رایگان کتاب رمان خوشه های خشم از جان اشتاین بک

دانلود رایگان کتاب رمان خوشه های خشم از جان اشتاین بک

جان اشتاین بک رمان نویس معروف و توانای آمریکایی در سال 1902 به دنیا آمد و در سال 1968 درگذشت. او یکی از چهره های برتر در ادبیات داستانی قرن بیستم میلادی است. او در اصل جزء چهره های طبیعت گرایی یا ناتورالیسم است، هرچند بعضی او را واقع گرا یا رئالیست می دانند. جان اشتاین بک استاد ادبیات کارگری بود و زندگی قربانیان بدبخت و تیره روز را با چیره دستی کامل و با بیانی ساده و روشن ترسیم می کرد. در سال 1962 جایزه ادبی نوبل به او داده شد. یکی از رمان های معروف و بزرگ او خوشه های خشم در سه جلد است. این کتاب داستان، یکی از بهترین رمانهای قرن بیستم امریکا و بهترین نمونه داستان کارگری دهه 1930 است. این رمان نشان میدهد که شرکتهای بزرگ و قدرتمند چگونه با دست اندازی بر املاک کوچک، موجبات آوارگی دهقانان را فراهم می آورند .

رمان خوشه های خشم روایت سفر طولانی یک خانوادهٔ فقیر آمریکایی است  که برای زندگی بهتر، از ایالت اوکلاهما به کالیفرنیا مهاجرت می‌کنند. اما اوضاع آن‌گونه که آن‌ها می خواستند و پیش‌بینی می‌کنند پیش نرفت. این رمان در محکومیت بی عدالتی نوشته شد. حوادث این رمان در دههٔ ۱۹۳۰ میلادی و در سال‌های پس از بحران اقتصادی بزرگ آمریکا انجام می شود.

این پست از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم ترجمه فارسی جلدهای 1 ، 2 و 3 کتاب داستانی خوشه های خشم تألیف جان اشتان بک امریکایی ترجمه شاهرخ مسکوب و عبدالرحیم احمدی در قالب pdf اختصاص یافت .

15 - تلگرام

دیدگاه ها 1 دیدگاه
  1. blank
    نیما
    در تاریخ 2020/06/10 :

    جلد سوم از صحفه 531 به بعد صحفات ناقصه و ناخوانا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.