خانه » کتاب » عمومی » دانلود ترجمه فارسی کتاب آهنگ برنادت نوشته فرانس ورفل

دانلود ترجمه فارسی کتاب آهنگ برنادت نوشته فرانس ورفل

امتیاز شما به این پست !

ahangebernadet - دانلود ترجمه فارسی کتاب آهنگ برنادت نوشته فرانس ورفل

دانلود ترجمه فارسی کتاب آهنگ برنادت نوشته فرانس ورفل

کتاب آهنگ برنادت (The Song of Bernadette) اثری است که فرانس ورفل نویسنده فرانسوی نوشته است. کتاب در مورد زندگی نامه یک قدیس مسیحی فرانسوی به نام برنادت سوبیرو در سال 1941 نوشته شده است. این کتاب در ایران توسط سیاوش میرزابیگی به فارسی ترجمه شده است. انتشارات پیک فرهنگ در سال 1367 آن را چاپ و منتشر کرده است. برنادت سوبیرو در ژانویه ۱۸۴۴ در روستای لوردس در جنوب فرانسه به دنیا آمد. وی بزرگترین فرزند خانواده ۷ نفره و فقیر خود بود. او مدعی شد بانویی مقدس را می‌بیند و با او گفتگو می‌کند. عده‌ای به او ایمان آورده و عده‌ای دیگر او را دروغگو خواندند ولی حرف‌های برنادت که از طرف آن بانوی مقدس (مریم مقدس) بیان می‌کرد و به همه مردم روی زمین پیامهای خوب زیستن را ابلاغ می‌نمود. از روی این کتاب فیلمی نیز به کارگردانی هنری کینگ در سال 1943 تولید شد که به موفقیت بالایی دست یافت.

قسمتی از متن کتاب آهنگ برنادت:

آن روز برایش بسیار ناراحت کننده بود. این زن زیبا نیرویی غیرقابل مقاومت برای آشفته کردن روحیه او داشت آن زن سرد و سردتر می شد تا مثل یخ منجمد می گردید تا اینکه مجبور می شد به پاریس سفر کند. علاوه بر آن در این گونه موارد اشارتی می کرد که وجدان امپراتور را غذاب می داد. آب تنی دریا دیگر لذتی نداشت. کارها راکد بود. ساعت شاد نیمه شب که در تنهایی ابتکارآفرین بود به تباهی کشیده شد…

وبسایت ایرانی دیتا این کتاب را به صورت فایل PDF در 422 صفحه با لینک مستقیم و به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده است. امید است مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 4.04 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.