خانه » دانشنامه » مذهبی » مقاله » دانلود رایگان برنامه احادیث قدسی برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود رایگان برنامه احادیث قدسی برای اندروید با لینک مستقیم

امتیاز شما به این پست !

hadis ghodsi54 - دانلود رایگان برنامه احادیث قدسی برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود رایگان برنامه احادیث قدسی برای اندروید با لینک مستقیم

احادیث قدسی مجموعه سخنان و روایاتی است که حضرت محمد (ص) از خداوند حکایت می کند و و در آن تحدی و اعجاز وجود ندارد. حدیث قدسی معمولاً با قال الله و یقول الله شروع می شود. این احادیث را پیامبر اسلام خودش ببان می کند و مضمون آن در خواب یا الهام بر او القا می شود. نرم افزار اندرویدی احادیث قدسی شامل 46 حدیث با ارزش است. مزیت این برنامه این است که دسترسی کاربران را به احادیث مورد نظر یا حدیثی در مورد یک موضوعی که در ذهن او است، آسان می کند. این برنامه بر روی گوشی های موبایل اندروید 2 و بالا نصب و خوانده می شود .

شباهت آیات قرآن کریم با احادیث قدسی در این است که هر دو از یک منبع سرچشمه می گیرند. ولی تفاوت حدیث قدسی و قرآن از چند جنبه است : 1 – مسّ احادیث قدسی بر خلاف قرآن مجید بدون طهارت جایز است . 2 – حدی قدسی بر خلاف قرآن مشتمل بر اعجاز و تحدی نیست . 3 – در نماز به عنوان قرائت کاربرد ندارد . 4 – قرآن کریم کتاب رسمی دین اسلام است و آیات آن قطعی الصدور است و به اسناد فراوان به اثبات رسیده و غیر قابل تحریف است، ولی حدیث قدسی این چنین نیست .

تعداد حدیث قدسی طبق منابع گوناگون متفاوت است. این احادیث شریقه در کتاب هایی مثل الاحادیث القدسیه، الجواهر السنیه‌ فی‌ الاحادیث‌ القدسیه و … گردآوری شده اند .

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم نرم افزار کتاب احادیث قدسی برای گوشی موبایل های اندروید 2 و بالا در قالب apk اختصاص یافت .

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.