خانه » کتاب » ادبیات » دانلود کتاب عدالت آسمان (هرکول پوآرو) اثر آگاتا کریستی

دانلود کتاب عدالت آسمان (هرکول پوآرو) اثر آگاتا کریستی

امتیاز شما به این پست !

edalateaseman - دانلود کتاب عدالت آسمان (هرکول پوآرو) اثر آگاتا کریستی

دانلود کتاب عدالت آسمان (هرکول پوآرو) اثر آگاتا کریستی

کتاب عدالت آسمان اثری است از آگاتا کریستی نویسنده برجسته داستان های جنایی و پلیسی که در همین سبک نوشته شده است. این کتاب در ایران توسط همایون بدیع به فارسی ترجمه شده و توسط انتشارات مجله ماه نو در سال 1341 چاپ و منتشر شده است. کتاب یکی دیگر از داستان های هرکول پوآرو کاراگاه معروف را بیان می کند که به سراغ پرونده قتلی در 16 سال پیش رفته است.

خلاصه داستان کتاب عدالت آسمان:

جنایتی در 16 سال پیش رخ می دهد؛ ولی در اثر مرور زمان خاکستر فراموشی آن را فرامیگیرد و حتی خود قهرمانان داستان کم کم آن را فراموش می کنند. ولی یک دختر زیبا و باهوش، دختری که مادرش را به تهمت این جنایت محکوم کرده بودند و اطمینان داشت که مادرش بی گناه است، به سراغ هرکول پوارو، کارآگاه شهیر و زبردست، آمد و از او خواست که درباره ی آن قتل مجدداً تحقیق کند و حقیقت را برایش روشن سازد و پوارو نیز در نهایت زبردستی حقیقت روشن و انکارناپذیر را در مقابل او و افکار عمومی قرار داد…

قسمتی از متن کتاب عدالت آسمان:

هنگامی که از لابراتوار بیرون رفتم او آخرین نفری بود که از آنجا بیرون آمد. من دم در ایستادم و کمی با الزا صحبت کردم و چون دیدمکارولین کمی تاخیر کرده او را صدا زدم. وقتی که بیرون آمد برافروخته و ناراحت بود. خدایا آن منظره چنان در مغزم نقش بسته که خیال می کنم همین حالا اتفاق افتاده است.

میریدیت پس از کمی فکر افزود: به شما اطمینان می دهم آقای پوآرو هنگامی که کارولین در دادگاه اعتراف نمود که کونئین را از آن جهت ربوده که خودکشی کند کاملا راست می گفت. در آن روز او هرگز به فکر کشتن شوهرش نبود.

وبسایت ایرانی دیتا این کتاب را به صورت فایل PDF در 161 صفحه با لینک مستقیم و به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده است. امید است مورد پسند و رضایت شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 3.29 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.