خانه » دانشنامه » مذهبی » صوتی » دانلود تلاوت سوره محمد با صدای کریم منصوری

دانلود تلاوت سوره محمد با صدای کریم منصوری

امتیاز شما به این پست !

K mansori524 - دانلود تلاوت سوره محمد با صدای کریم منصوری

دانلود تلاوت سوره محمد با صدای کریم منصوری

کریم منصوری یکی از قاریان برجسته و بین المللی و شیعه مذهب جمهوری اسلامی ایران است. او در سال 1347 در آبادان به دنیا امد. او برای تلاوت قرآن کریم در مسابقات بین المللی قرائت و ترتیل به عنوان نماینده ایران به خارج از کشور نیز سفر کرد. تلاوت، قرائتهای مجلسی و ترتیل قرآن مجید با صدای کریم منصوری از شبکه های مختلف صدا و سیمای ایران قبل از اذان و در زمانهای دیگر در شبکه قرآن سیما پخش می شود. او در مسیر موفقیت در تلاوت و قرائت کتاب آسمانی از جلسات آموزشی بزرگانی مثل علی اربابی، رکابی٬ گروسی٬ سیدمحسن خدام‌حسینی و اساتید دیگری استفاده کرده است. یکی از قرائت های مجلسی استاد کریم منصوری تلاوت سوره محمد (ص) است .

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم تلاوت مجلسی از سوره مبارکه محمد (آیات 1 تا 9) در قالب فایل صوتی mp3 با کیفیت بالا همراه با پخش آنلاین اختصاص یافت .

مشخصات سوره مبارکه محمد (ص) در قرآن مبین

سوره مبارکه محمد سوره ای است مدنی، دارای 38 آیات شریفه، جزء 16 قرآن مجید است. این سوره مبارکه از صفحه 507 شروع و به صفحه 510 تمام می شود. در قرآن مجید سوره محمد بعد از سوره احقاف و قبل از سوره فتح ثبت شده است. در آیه 2 این سوره نام حضرت محمد (ص) ذکر شده است .

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.