خانه » دانشنامه » مذهبی » صوتی » دانلود دعای عهد با صدای حاج محسن فرهمند با متن و ترجمه

دانلود دعای عهد با صدای حاج محسن فرهمند با متن و ترجمه

امتیاز شما به این پست !

ahd - دانلود دعای عهد با صدای حاج محسن فرهمند با متن و ترجمه

دانلود دعای عهد با صدای حاج محسن فرهمند با متن و ترجمه

دعای عهد (اللهم رب النورالعظیم …) یکی از دعاهای پرفضیلت و مخصوص شیعیان دوازده امامی است. در دعای پرفیض عهد شعیان و مؤمنان با امام زمان علیه السلام تجدید عهد و پیمان می بندند. خواندن این دعا مستحب است و بهترین زمان خواندن آن بعد از زمان صبح (طلوع فجر صادق تا طلوع خورشید) است. این دعا را امام جعفر صادق (ع) روایت کردند. مداحی دعای عهد با صدای مداحان معروف زیادی قرائت شده است مثل : حاج محمود کریمی، حاج محسن فرهمند، حاج قاسم موسوی قهار، حاج مهدی سماواتی، حاج سعید حدادیان و … .

مرحوم علامه مجلسی در کتاب خود از امام صادق علیه السلام نقل می کند : هرکس چهل صبح دعای بافضیلت عهد را بخواند از یاران قائم ما باشد و اگر پیش از ظهور آن حضرت بمیرد، خدا او را از قبر بیرون می آورد که خدمت آن حضرت باشد و حق تعالی به هر کلمه ی آن هزار حسنه به او کرامت فرماید، و هزار گناه او را محو کند. این دعا در کتاب مفاتیح الجنان مرحوم شیخ عباس قمی نیز آمده است .

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم آهنگ و مداحی دلنشین دعای عهد با صدای حاج محسن فرهمند آزاد در قالب فایل صوتی mp3 با کیفیت بالا همراه با پخش انلاین اختصاص یافت. برای مشاهده و خواندن متن دعای عهد با ترجمه اینجا را کلیک کنید .

دانلود گلچین مداحی ادعیه و زیارت با صدای حاج محسن فرهمند آزاد

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.