خانه » کتاب » ادبیات » دانلود رایگان کتاب پوآرو در هانتربری نوشته آگاتا کریستی

دانلود رایگان کتاب پوآرو در هانتربری نوشته آگاتا کریستی

امتیاز شما به این پست !

poarodarhantonberi - دانلود رایگان کتاب پوآرو در هانتربری نوشته آگاتا کریستی

دانلود رایگان کتاب پوآرو در هانتربری نوشته آگاتا کریستی

کتاب پوآرو در هانتربری اثری از آگاتا کریستی نویسنده مشهور انگلیسی داستان های پلیسی و جنایی می باشد. این کتاب در ایران توسط مجید میرزامحمدی به فارسی ترجمه شده و توسط انتشارات نهال نویدان در سال 1374  چاپ و منتشر شده است. در این قسمت نیز هرکول پوآرو کارآگاه مشهور باید نقشه توطئه و قتل یکی از افراد ثروتمند و مشهور را حل کند. داستان با نامه ای که به الینور کارلیسل می رسد آغاز می شود. در این نامه ادعا شده است که عمه وی در حال مرگ است و در این روزها فردی سعی در جلب اعتماد وی و بدست آوردن ثروتش را دارد.

قسمتی از متن کتاب پوآرو در هانتربری:

این برای اخطار به شماست. من هیچ اسمی از هیچ کسی نمی برم ولی کسی هست که عمه شما را به خود جزب کرده است. اگر شما موازب نباشید همه چیز را از دست خواهید داد. دخترها خیلی هنرمند هستند و خانم های پیر وقتی جوان ها آنها را جزب می کنند و چاپلوسی می کنند نرم می شوند. بهتر است شما بیائید و خودتان ببینید که چه می گذرد. این درست نیست که حق شما و آن آقای جوان نادیده گرفته شود.  او خیلی هنرمند است و خانم پیر ممکن است هر آن پس بیافتد…

وبسایت ایرانی دیتا این کتاب را به صورت فایل PDF در 304 صفحه با لینک مستقیم و به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده است. امید است مورد پسند و رضایت شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 3.73 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.