خانه » دانشنامه » مذهبی » کتاب » دانلود نرم افزار کتاب تفسیر سوره حمد از امام خمینی(ره) برای اندروید

دانلود نرم افزار کتاب تفسیر سوره حمد از امام خمینی(ره) برای اندروید

امتیاز شما به این پست !

tafsir - دانلود نرم افزار کتاب تفسیر سوره حمد از امام خمینی(ره) برای اندروید

دانلود نرم افزار کتاب تفسیر سوره حمد از امام خمینی(ره) برای اندروید

کتاب تفسیر سوره حمد یکی از آثار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) است. تفسیر قرآن یکی از علومی است که همراه با علم قرائات، تجوید و تاریخ قرآن و سابقه آن تا دوران پیامبر اسلام (ص) کشیده می شود. از دیرباز تاکنون کوششهای فراوانی پیرامون تفسیر گرفته و می گیرد و هر یک از عالمان و دانشمندان به اندازه توان خویش در این راه کوشیده و تفاسیر متعددی را به رشته تفاسیر درآورده اند. تفسیر حضرت سید روح الله مصطفوی (موسوی) خمینی مشحون از نکات دقیق و لطافتهای عرفانی است که این اثر را در جایگاهی والا نشان می دهد. برنامه اندرویدی این تفسیر بسیار کاربردی و مفید است که با نصب بر گوشی موبایل های اندروید می تواند همیشه همراه کاربران محترم باشد .

مشخصات سوره مبارکه حمد در قرآن مجید

سوره مبارکه حمد اولین سوره در قرآن مجید، جزء ۱، صفحه ۱، با تعداد آیات شریفه ۷ و قبل از سوره مبارکه بقره در قرآن مبین ثبت شده است. این سوره در مکه پیغمبر نازل شده است .

از قابلیت های این برنامه این است که می توان با جستجو از متن یا تفسیر مورد نظر از بین تمامی تفسیرها و متن ها، آن را پیدا کرد. این نرم افزار اندرویدی قابلیت بروزرسانی و آپدیت را نیز دارد .

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم آخرین نسخه یا ورژن نرم افزار کتاب تفسیر سوره مبارکه فاتحه الکتاب (حمد) حضرت امام خمینی برای موبایل اندروید در قالب فایل apk اختصاص یافت .

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.