خانه » دانشنامه » مذهبی » صوتی » دانلود تلاوت سوره یوسف از سید متولی عبدالعال

دانلود تلاوت سوره یوسف از سید متولی عبدالعال

امتیاز شما به این پست !

Abdolal - دانلود تلاوت سوره یوسف از سید متولی عبدالعال

دانلود تلاوت سوره یوسف از سید متولی عبدالعال

عنوان قرائت : تلاوت مجلسی سوره یوسف – آیات 1 تا 43

قاری : سید متولی عبدالعال

فرمت فایل : MP3

حجم فایل : 7.88 مگابایت

مدت زمان : 45 دقیقه و 55 ثانیه

یکی از قاریان بزرگ کشور مصر، استاد سید متولی عبدالعال است. این قاری معروف، در سال 1947 میلادی به دنیا آمد و در همان کودکی 3 جزء قرآن را حفظ کرد و در ادامه با تلاش فراوان ور در سن 12 سالگی موفق شد حافظ کل قرآن کریم شود. او در ابتدا به سبک قاریان مشهور مصری تلاوت می کرد ولی در ادامه به سبک خاص خود به تلاوت و قرائت مجلسی و همچنین ترتیل می پرداخت و جالب اینکه همین سبک خاص او در حال حاضر طرفدار و مقلدان زیادی در سراسر دنیا دارد. استاد متولی عبدالعال در سال ۱۳۷۰ به کشور جمهوری اسلامی ایران مسافرت نموده و پس از آن در هشتمین دوره مسابقات بین المللی حفظ و قرائت قرآن که در دهه فجر همان سال در حسینیه ارشاد جریان داشت عهده دار داوری مسابقات شدند. او در تاریخ 24 تیر سال 1394 در سن 68 سالگی درگذشت. تلاوت سوره یوسف از سید متولی عبدالعال یکی از تلاوتهای مجلسی بیشمار او است. این تلاوت از آیه 1 تا 43 از سوره مبارکه یوسف را شامل می شود .

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم تلاوت مجلسی از سوره یوسف علیه السلام با صدای استاد مرحوم سید متولی عبدالعال در قالب فایل صوتی mp3 با کیفیت بالا اختصاص یافت .

مشخصات سوره مبارکه یوسف (ع) در قرآن کریم

سوره مبارکه یوسف سوره ای است مکی، دوازدهمین سوره قرآن مجید، جزء 12 و 13، دارای 111 آیه شریفه، صفحه 235 الی 248، بعد از سوره مبارکه هود و قبل از سوره مبارکه الرعد در قرآن نوشته شده است. این سوره به داستان زندگی حضرت یوسف علیه السلام که به احسن القصص به تعبیر قرآن معروف است، نیز اشاره دارد .

دانلود گلچینی از بهترین تلاوتهای استاد عبدالباسط

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.