خانه » کتاب » ادبیات » دانلود ترجمه فارسی کتاب اسرار معدن ذغال سنگ اثر ژول ورن

دانلود ترجمه فارسی کتاب اسرار معدن ذغال سنگ اثر ژول ورن

امتیاز شما به این پست !

asrarmadanzoghalsang - دانلود ترجمه فارسی کتاب اسرار معدن ذغال سنگ اثر ژول ورن

دانلود ترجمه فارسی کتاب اسرار معدن ذغال سنگ اثر ژول ورن

کتاب اسرار معدن ذغال سنگ اثری ماجراجویانه از ژول ورن نویسنده معروف فرانسوی می باشد. این کتاب در ایران توسط دکتر محمدعلی خندان به فارسی ترجمه شده و توسط انتشارات اکباتان در سال 1362 چاپ و منتشر شده است. داستان کتاب در رابطه با یک مهندس معدن به نام جیمز استار و همراهانش در سفر به داخل یک معدن قدیمی ذغال سنگ می باشد. در این جریان اتفاقات زیادی برای وی و همراهانش روی می دهد که این حوادث لحظات هیجان آوری را برای خواننده فراهم می کند.

قسمتی از متن کتاب اسرار معدن ذغال سنگ:

در طبقه زیرین اتاق درهم و برهم و نیمه مخروبه ای که در گذشته جایگاه ماشین های فولادی و مسی بود قرار داشت. چند دیوار از وسط تیرک های خرد شده و شکسته و از فرط رطوبت و نمناکی رنگش به سبزی گرائیده بود خودنمایی می کرد. باقیمانده های باسکولی که دسته پمپ مکنده به آن متصل و بر رویش چرخش داشت بالشتک های چرب چرخ دنده ای که دیگر دندانه ای از آن به جای نمانده بود ماشین های باسکولی شکل که واژگون بودند و چند نردبان که بر روی سه پایه یی استوار بود قیافه تیغ های حیوانات خزنده محجر دوران دوم زمین شناسی را در خاطره ها مجسم می ساختند …

این کتاب به صورت فایل PDF در 194 صفحه می باشد. وبسایت ایرانی دیتا این کتاب را با لینک مستقیم و به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده است. امید است مورد پسند شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 5.6 گابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.