خانه » دانشنامه » مذهبی » صوتی » دانلود ترتیل سوره حدید با صدای استاد شهریار پرهیزگار

دانلود ترتیل سوره حدید با صدای استاد شهریار پرهیزگار

امتیاز شما به این پست !

SH parhizkar21 - دانلود ترتیل سوره حدید با صدای استاد شهریار پرهیزگار

دانلود ترتیل سوره حدید با صدای استاد شهریار پرهیزگار

یکی از قاریان و حافظان کل قرآن کریم از جمهوری اسلامی ایران استاد شهریار پرهیزکار است. او در تاریخ 25 مرداد سال 1343 در تهران متولد شد. او جزء قاریان ممتاز و بین المللی کشورمان است که در مسابقات متعدد رتبه های خوبی کسب کرد. شهریار پرهیزگار، شرکت در مسابقات قرآنی را به‌صورت رسمی در سال ۱۳۵۶ در مسجد لاله‌زار شروع کرد. در سال ۱۳۶۲ در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در جمهوری اسلامی ایران در حفظ ۱۵ جزء مقام اول را کسب کرد و در سال ۱۳۶۴ در حفظ ۲۰ جزء رتبه دوم را در کشور عربستان بدست آورد. در سال ۱۳۶۶ در رشتهٔ حفظ کل قرآن مجید در مسابقات بین‌المللی کشورمان شرکت کرد و رتبه برتر را در این مسابقات کسب کرد. در سال 1371 نیز به رتبه نخست مسابقات کشور عربستان در رشته حفظ کل دست یافت. در حال حاضر سبک او در تلاوت مجلسی، قرائت و ترتیل قرآن کریم در بین قاریان جوان طرفدار قابل توجهی دارد. تلاوت و ترتیل سوره حدید یکی از قرائتهای خوب استاد شهریار پرهیزگار است .

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم قرائت و ترتیل سوره حدید با صدای استاد شهریار پرهیزکار در قالب فایل صوتی mp3 با کیفیت بالا اختصاص یافت .

مشخصات سوره الحدید در قرآن مجید

سوره مبارکه حدید سوره ای است مدنی، پنجاه و هفتمین سوره قرآن کریم، جزء 27، دارای 29 آیه شریفه، صفحه 537 الی 541، بعد از سوره مبارکه واقعه و قبل از سوره مبارکه مجادله در قرآن مجید ثبت شده است. مشهورترین آیه سوره حدید آیه 3 است. هو الاوّل و الآخر و الظاهر و الباطن و هو بکل شیء علیم

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.