خانه » دانشنامه » مذهبی » صوتی » دانلود تلاوت سوره یاسین با صدای حامد شاکرنژاد

دانلود تلاوت سوره یاسین با صدای حامد شاکرنژاد

1/5 - (1 امتیاز)

H shakernejad - دانلود تلاوت سوره یاسین با صدای حامد شاکرنژاد

دانلود تلاوت سوره یاسین با صدای حامد شاکرنژاد

استاد حامد شاکرنژاد مدیر طرح ملی تلاوت و از مبلّغان قرآنی در بسیاری از کشورهای اسلامی و غربی است. او قاری بین المللی قرآن مجید از جمهوری اسلامی ایران است که تلاوتها، قرائت های مجلسی و ترتیل او در بین علاقمندان، معروف است. او در سال 1362 در مشهد مقدس متولد شد و در حال حاضر حافظ کل قران مبین است. وی با کمک اساتید و تلاش و پشتکار فراوان و فراگیری علوم قرآنی، آشنایی با تجوید، آشنایی با وقف و ابتدا، آشنایی علمی با نغمات و الحان عرب و رهنمودها و توصیه‌های رهبری، توانست به عنوان افتخار شیعه و فخرالقراء ایران، سبک و مکتب خویش را در جهان اسلام به یادگار برساند و هم اکنون تلاوتهای او در صدا و سیمای بسیاری از کشورهای اسلامی پخش می شود. تلاوت سوره یاسین با صدای حامد شاکرنژاد نیز از شبکه های رادیویی و قرآن بارها پخش شد. این قرائت در سال 1389 انجام شد .

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم قرائت مجلسی سوره یس (آیات 77 الی آخر) با اجرای استاد حامد شاکرنژاد در قالب فایل صوتی mp3 با کیفیت بالا و پخش آنلاین اختصاص یافت .

مشخصات سوره مبارکه یاسین در قرآن

سوره یس سوره ای است مکی، بیست و ششمین سوره قرآن کریم، جزء بیست و سه، دارای ۸۳ آیات ، صفحه ۴۴۰ الی ۴۴۵، بعد از سوره مبارکه فاطر و قبل از سوره مبارکه صافّات در قرآن کریم ثبت شده است .

https://dl.iranidata.com/mazhabi/quran/Shakernejad.Yasin_www.iranidata.com.mp3

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.