خانه » دانشنامه » مذهبی » صوتی » دانلود تلاوت زیبای سوره های نمل و قصص از استاد محمود شحات انور

دانلود تلاوت زیبای سوره های نمل و قصص از استاد محمود شحات انور

امتیاز شما به این پست !

mahmod shahat354 - دانلود تلاوت زیبای سوره های نمل و قصص از استاد محمود شحات انور

دانلود تلاوت زیبای سوره های نمل و قصص از استاد محمود شحات انور

قرائت مجلسی سوره های نمل و قصص از استاد محمود شحات انور یکی از تلاوتهای زیبا و دلنشین اوست که  39 دقیقه طول کشید.  این قاری بزرگ مصری فرزند استاد شحات محمد انور است. او در سال 1984 میلادی در کشور مصر به دنیا آمد. او علاوه بر موفقیت و شهرت در ترتیل، تلاوت و قرائت قرآن مجید، حافظ کل قرآن نیز است. صدای دلنشین او بارها از صدا و سیمای کشورهای اسلامی پخش می شود .

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم قرائت و تلاوت مجلسی آیات 87 تا آخر از سوره مبارکه نمل و آیات ا الی 7 از سوره مبارکه قصص با صوت استاد محمود شحات محمد انور در قالب فایل صوتی mp3 با کیفیت بالا و اورجینال اختصاص یافت .

مشخصات سوره مبارکه نمل در قرآن

سوره مبارکه نمل سوره ای است مکی، دارای 93 آیه، جزء نوزدهم قرآن کریم است. این سوره مبارکه از صفحه 377 شروع و به صفحه 385 ختم می شود. در قرآن مجید سوره النمل بعد از سوره مبارکه شعرا و قبل از سوره قصص نوشته شده است. نمل در لغت به معنی مورچه است .

مشخصات سوره مبارکه القصص

سوره مبارکه قصص سوره ای است مکی، دارای ۸۸ آیه، جزء نوزدهم قرآن کریم است. این سوره مبارکه از صفحه ۳۸۵ شروع و به صفحه ۳۹۶ ختم می شود. در قرآن مجید سوره قصص بعد از سوره مبارکه نمل و قبل از سوره عنکبوت نوشته شده است.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.