خانه » کتاب » عمومی » دانلود کتاب نقش آزادی در تربیت کودک اثر شهید بهشتی PDF

دانلود کتاب نقش آزادی در تربیت کودک اثر شهید بهشتی PDF

امتیاز شما به این پست !

NaghsheAzadi - دانلود کتاب نقش آزادی در تربیت کودک اثر شهید بهشتی PDF

دانلود کتاب نقش آزادی در تربیت کودک اثر شهید بهشتی PDF

یکی از آثار ارزشمند آیت الله شهید دکتر بهشتی کناب نقش آزادی در تربیت کودک (کودکان) در 184 صفحه است. این‌ کتاب‌ یازده‌ گفتار و نوشتار از آیت‌ الله‌ شهید دکتر بهشتی‌ درباره‌ مسایل‌ گوناگون‌ تربیتی‌ را شامل می شود. دکتر بهشتی هم به مسأله تربیت کودکان بویژه از منظر دینی و هم به مسأله آزادی طبق حدود اسلامی اهمیت زیادی می داد. او تلاش کرد که‌ نشان‌ دهد بهره‌مندی‌ از موهبت‌ خداوندی‌ آزادی‌ نه‌ تنها با دینداری‌ و تربیت‌ دینی‌ در تضاد و تقابل نمی‌افتد، بلکه سرشت‌ بنیادین‌ روش‌های‌ تربیتی‌ متصف‌ به‌ اسلام‌ و قرآن‌ را تشکیل‌ می‌دهد. یازده گفتار و نوشتار ایشان برای تألیف این کتاب در زمانهای گوناگون بود. بعضی قبل از انقلاب و بعضی بعد از انقلاب و بعضی در داخل کشور و بعضی در خارج از کشور انجام شد .

سرفصل این کتاب بدین شرح است : نقش آزادی در تربیت کودکان، تکلیف الهی، تضاد دو نسل، تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش فکری کودکان، عادت، تربیت اسلامی، تفریح از دیدگاه اسلام، رابطه لذت با نشاط، ویژگیهای نسل جوان، آزادی و شخصیت، عشق الهی

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم کتاب نقش آزادی در تربیت کودکان (کودک) برگرفته از نظریه ها و دیدگاه های شهید دکتر محمد حسینی بهشتی طبق دستورات دینی در قالب فایل پی دی اف اختصاص یافت .

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.