خانه » دانشنامه » مذهبی » صوتی » دانلود تلاوت سوره طارق با صدای جواد فروغی به سبک عبدالباسط

دانلود تلاوت سوره طارق با صدای جواد فروغی به سبک عبدالباسط

امتیاز شما به این پست !

Javad Fooroghi - دانلود تلاوت سوره طارق با صدای جواد فروغی به سبک عبدالباسط

دانلود تلاوت سوره طارق با صدای جواد فروغی به سبک عبدالباسط

تلاوت سوره طارق با صدای جواد فروغی یکی از قرائتهای مجلسی در دوران کودکی و خردسال او به تقلید از استاد بزرگ مصری یعنی عبدالباسط محمد عبدالصمد است. حاج جواد فروغی یکی از قاریان معروف و بین المللی از جمهوری اسلامی ایران است که تلاوت و ترتیل او در دهه 60 و 70 برای عاشقان قرآن کریم خاطره انگیز است. او در سال 1358 در مشهد مقدس متولد شد و یکی ز حافظان قرآن مجید نیز است. قرائت های او در سن بزرگسالی و جوانی کمتر به گوش ما می رسد و آنچه بیش از همه مورد علاقه ایرانیان است تلاوتهای دلنشین او در سن نوجوانی به تقلید از اساتید بزرگ در قرائت مجلسی قرآن است. قرائت مجلسی سوره طارق به روش عبدالباسط با صدای استاد جواد فروغی در 4 دقیقه و 39 ثانیه انجام شد .

این پست مذهبی و قرآنی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم تلاوت مجلسی سوره مبارکه الطارق توسط حاج جواد فروغی در قالب فایل صوتی mp3 با کیفیت بالا اختصاص یافت .

مشخصات سوره مبارکه طارق در قرآن کریم

سوره مبارکه طارق سوره ای است مکی، دارای ۱۷ آیه شریفه، جزء ۳۰ قرآن کریم است. این سوره مبارکه در صفحه ۵۹۱ قرار دارد. در قرآن مجید سوره طارق بعد از سوره مبارکه بروج و قبل از سوره اعلی نوشته شده است .

 

 

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.