خانه » دانشنامه » مذهبی » صوتی » دانلود سخنرانی شهید مطهری در مورد منافقین

دانلود سخنرانی شهید مطهری در مورد منافقین

امتیاز شما به این پست !

Motahari4589 - دانلود سخنرانی شهید مطهری در مورد منافقین

دانلود سخنرانی شهید مطهری در مورد منافقین

آیت الله شهید مرتضی مطهری یکی از متفکرین برجسته شیعه است که سخنرانی های ایشان در بسیاری از زمینه ها حتی در بین غیرمسلمانان طرفدار زیادی دارد. از ایشان تألیفات و آثار ارزشمندی نیز به یادگار مانده است. یکی از سخنرانی های خوب ایشان در مورد منافقان است. او در این سخنرانی از آیات قرآن کریم مخصوصاً سوره مبارکه توبه بهره فراوان برد و همین موضوع باغث تأثیر بیشتر سخنانش در ذهن مخاطب است.

ایشان در این سخنرانی، انسانها را به سه دسته تقسیم کردند. دسته اول مؤمنان هستند. اینان هم به ظاهر و هم به باطن به خداوند ایمان دارند. دسته دوم کافران هستند. اینان هم در باطن و هم در ظاهر به خدا ایمان ندارند. دسته سوم منافقین هستند. اینان در ظاهر مسلمان بوده و در زمره آنها هستند ولی در باطن ایمان نداشته و درصدد آن هستند که به اسلام و مسلمین خیانت کنند. طبق آیات قرآن کریم خداوند تمامی اعمال خوب آنها را ضایع میکند. چون این اعمال از روی نیت قلبی نبوده و از روی ریا و تزویر و یا منفعت طلبی است ….

این پست از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم سخنرانی مذهبی آیت الله شهید مطهری در مورد جایگاه و ویژگی های منافقین از نظر قرآن کریم در قالب فایل صوتی mp3 و با کیفیت بالا اختصاص یافت .

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.