خانه » فیلم » سینمایی » ایرانی » دانلود فیلم رنگ خدا اثر مجید مجیدی

دانلود فیلم رنگ خدا اثر مجید مجیدی

امتیاز شما به این پست !

Rang e khoda1 - دانلود فیلم رنگ خدا اثر مجید مجیدی

دانلود فیلم رنگ خدا اثر مجید مجیدی

نام فیلم: رنگ خدا

کارگردان: مجید مجیدی

سال تولید: 1376

موضوع: اجتماعی

بازیگران: حسین محجوب ، محسن رمضانی ،سلامه فیضی …
خلاصه فیلم رنگ خدا : 

محمد رمضانی فرزند نابینای هاشم که در مدرسه نابینایان تحصیل می کند برای گذراندن تعطیلات به خانه بازمی گردد. هاشم که پس از مرگ همسر خود با مادرش زندگی می کند، تصمیم به ازدواج مجدد می گیرد. او به همین منظور محمد را به کارگاه نجاری می فرستد. مادر هاشم که به نشان اعتراض در مقابل این اقدام خانه را ترک کرده بود بعلت بیماری مجبور به بازگشت می شود…

رنگ خدا عنوان فیلمی ایرانی به کارگردانی مجید مجیدی محصول سال 1376 است. این فیلم چهارمین ساخته بلند مجید مجیدی است. فیلمی که با پیوند زدن مضمونی لطیف و معنوی به فرم و ساختاری جذاب و بدیع و بیانی سهل و ممتنع در داخل و خارج از کشور بر مخاطبانی وسیع تاثیری عمیق نهاد، به طوری که آن را به خاطره ای زیبا بدل کرد. فیلم رنگ خدا آهنگی دینی دارد و مستقیم از آیه 138 سوره بقره”صبغه الله و من احسن من الله صبغه و نحن له عابدون” برگرفته شده است.

استیفان هلدن در نگاهی مشابه ابرت در 25 سپتامبر 1999 در نیویورک تایمز می نویسد :”این فیلم در حد بالاترین درجه وضوحی که یک فیلم ممکن است بدان برسد، نشان می دهد که دارای رسالتی دینی است، اما تجربه ای ژرف از تامل در جهان طبیعی را در اختیار ما قرار می دهد… این فیلم گوهری دیگر است که از سرچشمه ای واحد، یعنی از یکی از پویاترین سینماهای ملی جهان به ما عرضه شده است.”

وبسایت ایرانی دیتا فیلم زیبای رنگ خدا اثر مجید مجیدی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم و کیفیت بالا برای دانلود در اختیار شما قرار می دهد. امید است مورد پسند شما قرار گیرد.

پخش آنلاین

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.