خانه » دانشنامه » آموزشی » رشته حسابداری » دانلود فایل پاورپوینت استانداردهای حسابرسی ایران

دانلود فایل پاورپوینت استانداردهای حسابرسی ایران

امتیاز شما به این پست !

audit1542 - دانلود فایل پاورپوینت استانداردهای حسابرسی ایران

دانلود فایل پاورپوینت استانداردهای حسابرسی ایران

یکی از رهنمودهای حسابرسی و سایر خدمات اطمینان بخشی در ایران و جهان استانداردهای حسابرسی است. این مورد را می توان در کنار مفاهیمی مثل استانداردهای کنترل کیفیت، استانداردهای بررسی اجمالی، استانداردهای سایر خدمات اطمینان بخشی و استانداردهای خدمات مرتبط به کار گرفت. هدف استاندارد کنترل کیفیت، ارائه استانداردها و راهنماییهای لازم درباره مسئولیتهای مؤسسه در مورد سیستم کنترل کیفیت آن برای حسابرسی و بررسی اجمالی اطلاعات مالی تاریخی و سایر خدمات اطمینان بخشی و خدمات مرتبط است. هدف‌ از بررسی‌ اجمالی‌ صورتهای‌ مالی‌ این‌ است‌ که‌ حسابرس‌ بتواند براساس‌ رسیدگیهایی‌ که‌ بمراتب‌ محدودتر از حسابرسی‌ است‌ و تمام‌ شواهد لازم‌ و کافی‌ را برای‌ حسابرسی‌ صورتهای‌ مالی‌ تامین‌ نمی‌کند، چنین‌ نظر دهد که‌ به‌ مورد یا موارد با اهمیتی‌ که‌ حاکی‌ از انحراف‌ از استانداردهای‌ حسابداری‌ باشد، برخورد نکرده‌ است‌ (اطمینان‌ محدود).

در قالب این استانداردهای حسابرسی است که به اشخاص ذی نفع اطمینان معقول داده میشود که به صورتهای مالی شرکتها و رعایت استانداردهای حسابداری اعتماد کنند.

این پست آموزشی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم یک فایل powerpoint  در مورد استانداردهای حسابرسی در ایران اختصاص یافت .

برگرفته از یک کنفرانس مطلوب توسط آقایان ایمان ایمانی، سعید صالحی و علیرضا کمال آبادی دانشجویان کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه مازندران ورودی سال 1390

 

دانلود پروژه های آماده اکسل و اکسس، افته خاص و مقالات ترجمه شده در حسابداری

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.