خانه » دانشنامه » آموزشی » رشته حسابداری » حسابداری سهام عدالت

حسابداری سهام عدالت

امتیاز شما به این پست !

saham edalate - حسابداری سهام عدالت

حسابداری سهام عدالت

حسابداری شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت یک افته خاص در حسابداری (کیس استادی  Case Study در حسابداری) است. سایت ایرانی دیتا این پست را به دانلود یک مقاله در ارتباط با حسابداری سهام عدالت در قالب پاورپوینت اختصاص داد . حسابداری شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت جزء مطالب کمیاب در حسابداری است.

این سهام در حقیقت همان سهام شرکت های دولتی است که هم اکنون منبع درآمد دولت می باشند و دولت بدین طریق می خواهد بخشی از درآمدهای خود را بلا عوض به مردم واگذار کند.

بر اساس آیین نامه اجرایی طرح ” سهام عدالت” مقرر شده است تا پایان سال جاری این طرح در یکی از استان های کشور بطور کامل اجرا شود و بازخورد آن الگویی برای اجرای طرح در سراسر کشور باشد.

یک ارائه زیبا توسط  آقای علیرضا عموزاد خلیلی دانشجوی کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه مازندران ورودی 1390 در درس حسابداری موارد خاص

 

[zarinpalpaiddownloads id="12"]

 

نکته : سایت ایرانی دیتا امکانات متنوع حسابداری از قبیل دانلود رایگان مقالات حسابداری و یا فروش مقاله ، انجام پروژه های حسابداری ، مشاوره پایان نامه رشته حسابداری ، آموزش آنلاین حسابداری و انجام کارهای نرم افزاری و آماری مثل کار با نرم افزار ایویوز ، کار با نرم افزار استاتارا و… را دارد .

باکس دانلود
  • حجم: 6.15 مگابایت
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.