خانه » فیلم » دانلود رایگان مستند میراث آلبرتا با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود رایگان مستند میراث آلبرتا با کیفیت عالی و لینک مستقیم

امتیاز شما به این پست !

alberta - دانلود رایگان مستند میراث آلبرتا با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود رایگان مستند میراث آلبرتا با کیفیت عالی و لینک مستقیم

میراث آلبرتا فیلم مستندی به کارگردانی و روایت حسین شمقدری درباره مهاجرت نخبگان از ایران است. این فیلم در سی امین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد. هشت ماه قبل از انتشار این فیلم در اینترنت، قسمت کوچکی از آن در فضای اینترنت منتشر شد، محتوای این فیلم مشخصا به مشکل ” فرار مغزها ” و دلایل خروج نخبگان از ایران اختصاص داشت، موضوعی که با توجه به گزینش هدفمند قسمتهای خاص فیلم، برای همگی ایرانیان – چه در داخل و چه در خارج – جذاب و آشنا بود.

حسین شمقدری درباره این فیلم می‌گوید:

«فرار مغزها موضوع اصلی این فیلم است و راوی مستند هم خودم هستم. این فیلم به فرار مغزها به بهانه ادامه تحصیل در آمریکا و کانادا اشاره دارد به این معنا که اغلب دانشجویان که رتبه بالای دویست دارند و اغلب در رشته‌های فنی و ریاضی دانشگاه شریف تحصیل می‌کنند برای ادامه تحصیل به خارج از کشور کوچ می‌کنند و بسیاری از این مهاجران تحصیل کرده دیگر تمایلی به برگشت ندارند.»

موضوع فیلم میراث آلبرتا

موضوع این فیلم، مهاجرت دانشجوهای مستعد ایرانی به کشورهای غربی و به خصوص آمریکا است و این فیلم در مرکز مستند سفیر ساخته شده است که عوامل تهیه این فیلم محمد حسن مددی و حسین شمقدری هستند. حسین شمقدری که خود از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف است، این مستند را با تمرکز بر روی دانشجویان این دانشگاه که از قضا به مهاجرت هم شهره‌اند ساخته‌است. این فیلم در بخش آثار مستند بلند در سی امین جشنوارهٔ بین المللی فیلم فجر، در کنار ۱۹ فیلم دیگر برای حضور در بخش مسابقه برگزیده شد. او می‌گوید پنج ماه برای ساخت این فیلم وقت صرف شده‌است.

وبسایت ایرانی دیتا مستند زیبای میراث آلبرتا را با کیفیت بالا و لینک مستقیم و به صورت رایگان برای دانلود شما آماده کرده است. امید است مورد پسند و استفاده شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 965 مگابایت
  • فرمت: MP4
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    دیدگاه ها 1 دیدگاه
    1. blank
      معین
      در تاریخ 2017/08/14 :

      یکی از بهترین مستندهایی بود که تو عمرم دیدم، خیلی عالی و تاثیرگذار

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.